Nekad El Maco | Ansökan till Servervakt - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El Maco

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hej jag heter Maximilian men mit tilltals namn är i vardagen är Max.

Vad heter du på discord? _elmaco_

Ange ditt födelsedatum 17 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar så vaknar jag och åker till skolan men är fortfarande aktiv på dc under skoldagarna eftersom jag andvänder mobilen mellan lektionerna. Efter skolan så åker jag hem och nästan direkt går in på datort och blir aktiv igen till jag lägger mig runt 23-00. På helger så är det tills mesta del unive förutom runt 3 timmar som går till andra aktiviteter tex ute med hunden resterande tid så äter jag och gör dags sysslor men mycket tid går ofta åt spelet/Unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 3 månader nu eftersom jag lämnade Unive ett tag och började på andra servrar inom rp och la av med rp och sattsade på skolan lite mer. Har cokså ägt lite servrar men nu hart jag valt att gå tillbaka till Unive och tycker det är jätte kul att rp här igen!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 11 gånger. Det kanske låter mycket men nästan alla banns är fråm min tidigare medlems roll och har förbettrat rp och utveklat rp mycket under pausen. Jag är fullt medveten om att man måste vänta 30 dagar innan man kan skriva en ny Ansökan men Roziii gav mig tillåtelse att skriva en ny.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja en servervakt har som uppgift att hålla koll på servern så allt sköts som det ska som alla andra staffs här på servern. Men det handlar ju absolut inte bara om att se så alla regler följ utan också hjälpa andra individer här på servern som behöver hjälp med olika grejer som inte funkar som det ska eller andra andledninagar att hjälpa till med.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag gillar denna server mycket om känner att jag vill gå nästa steg att hjälpa och att kunna hålla mer koll på servern. Medans jag har sätt lite små problem som folk som lallar eller andvänder någon sorts av abuse och därför inte bara behöver reporta till andra sv eller staffs utan att kunna hjälpa till själv. Sen är det ju inte häller bara individer som gör fel utan också buggar eller annant data kontrolerade fel som jag känner att jag kan bidra och hjälpa folk här på servern. jag vet också att det finns mycket staffs som hjälper till med detta men jag ser också fel som görs som spelare kanske inte repoterar vidare så åtegärder sker attan ignorerar detta. Därför vill gärna se om jag också hade kunnat hjälpa till och göra servern ännu bättre och göra så mycket jag kan för Unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Absolut! Om vi börjar med korruption inom servervaktsrolen så kan det ju innebära att man tex revvar sina kompisar eller inte hjälper någon som man har något imot ingame som tex motparten i ett krig eller en annan andledning som inte har något att göra med själva SV sitvationen attt göra. Sedan när vi kommer till Abuse inom att vara servervakt. Då skulle jag nog säga att man andvänder sina Servervakt perms till sin fördel som tex andvända sina perms till sin egen fördel i sinarion som är högst olämpligt. Några saker som kan anses avar abuse i sinarion är tex: Toggle id eftersom det ger en fördel att se vart motparten rör sig. Permsen är ju inget som ska andvändas i senarion eftersom det endast är avset för att hjälpa och vakta servern. Sen kommer vi till att revivea i ett sinario utan någon andledning. Att göra så är ju självkalrt också helt fel. Men det behöver inte bara vara att man revivar i ett senario eftersom revive inte är lämplig att utföra utan en bra andledning som tex att man dog igårkväll och sedan revvar dagen efter som är ett exempel på att andvända sina perms till sin fördel inom rp. Det finns ju såklart hur många andra andledningar som helst att inte reviva som tex om man dör av hunger, fall eller något annat som inte har någon bra andledning att bli revived för.

Nekad.
Anledning:
Du fick en 8 Augusti, efter en ban så måste man vänta i 30 dagar innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen den 8 September. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka