Accepterad El Chapo | Ban Överklagan [ZapeValle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El Chapo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199441050159/

Ditt Hex-ID: steam:11000015842fa2f

Vad är din discord tagg? elchapo8614

Vem var det som bannade dig? zapevalle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-03 190301.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var vid kokainet och skulle råna och sen så var jag inte tillräckligt diskret och vår bil var sönder och då kmr de en bil och vi tar den på motorvägen och sen kör iväg med den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina vännner var pvg att råna kokainet och sen så kraschar bashir bilen och så kommer då denna grabben och vi rånar han och tar hans bil och då var vi inte tillräckligt diskreta och jag ber om ursäkt för detta och att de inte kommer hända igen förlåt verkligen jag hoppas ni kan förlåta mig och att jag inte begår såna misstag igen! detta var inte acceptabelt av mig och mina vänner och vi kommer absolut inte göra nåt sånt här igen!!! förlåt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en rätt för att det var ju vi som gjorde fel! men ändå så tycker jag att om det är en väg mitt ute i ingenting så kan man väll ändå kunna ta lite tid på sig eftersom det aldrig är någon där! men det var ändå fel av mig och detta kommer inte hända igen!
Jag bröt mot reglerna som gällde genom att inte vara tillräckligt diskret. Det var mitt ansvar att känna till och följa dessa regler, och jag misslyckades med det. Jag är ansvarig för mitt eget beteende, och brist på diskretion ledde till problem och klagomål från andra medlemmar. Jag borde ha förstått att mina handlingar kunde få konsekvenser och att jag behövde vara mer försiktig och detta är såklart mitt och mina vänners fel!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag emote abusade och det var också mitt fel jag tryckte u för att kunna plocka kokain snabbare och jag har inte emote abusat efter jag blev bannad, jag har alltså lärt mig mycket av min ban och det kommer hända samma med denna ban ! Jag ber åter igen om förlåtelse!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha läst och noggrant följt plattformens regler, särskilt de som handlar om diskretion. Om jag var osäker på vad som ansågs vara diskret beteende, kunde jag ha frågat frågor från staffs eller mer erfarna medlemmar. Jag borde ha varit mer medveten om hur mitt beteende kunde påverka andra medlemmar, och strävat efter att skapa en trygg och respektfull miljö.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har insett hur viktigt det är att läsa, förstå och följa de regler som gäller för server jag är en del av. Att ignorera dessa regler kan leda till allvarliga konsekvenser. Jag har också lärt mig att det är bättre att fråga om hjälp
Och jag borde förstått att detta inte var accepterat på servern och jag vill bara kunna spela på servern FÖRLÅT!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår. ber verkligen om ursäkt! hoppas ni kan förlåta mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka