Nekad El Chapo | Ban Överklagan [Marre1626]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El Chapo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199441050159/

Ditt Hex-ID: steam:11000015842fa2f

Vad är din discord tagg? elchapo8614

Vem var det som bannade dig? marre1626

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-01 174007.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett stort fel som jag verkligen ber om ursäkt för och de va för att jag bug abusade jag ber hemst mycket om ursäkt för vad jag gjort och vill verkligen kunna spela på unive för att det är välidgt roligt o spela på den och förlåt för de jag gjorde de kommer inte hända igen!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta hände för 2 dagar sen men jag plockade kokain och så tryckte jag "u" för att få det att gå snabbare jag ber hemskt mycket om ursäkt för de och nu hoppade jag support för marre skickade pm så jag hoppade sup direkt och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag till 100 som gjorde fel man ska stå för de man gjort jag ber verkligen om ursäkt för detta och det kommer inte ske igen det var väldigt dumt av mig och just nu vill jag bara kunna spela på unive!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad så många gånger men när jag väll blir bannad så tar jag och förbättrar om det jag har gjort fel av och göra de för att bli en bättre rpar jag kmr inte ihåg några av mina bans förutom i början när jag började rpa och jag inte visste om nåt i fivem och trodde de va som vanliga gta och blev bannad för "ooc"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att inte bug abuse för att få mer kokain och jag hade kunnat plocka som normalt för de är de det är gjort för jag ber verkligen om ursäkt detta kommer inte hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag, jag har lärt mig att inte bug abuse för det är bara onödigt och kommer bara förstöra för dig i framtiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår. ber verkligen om ursäkt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka