Accepterad El Chapo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El Chapo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199441050159/

Ditt Hex-ID: 76561199441050159 (dec) 11000015842fa2f (Hex)

Vad är din discord tagg? El chapo#8614

Vem var det som bannade dig? Ingen aning jag kommer inte ihåg för jag skrev o lämpliga grejer i både discord och ingame och kan ej se vem det var som banade.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-15 204045.pngSkärmbild 2023-12-15 191236.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skrev väldigt fula ord på servern och även dcn och detta var ju då väldigt dumt av mig som jag ber om ursäkt för och jag vill verkligen va en del av servern igen jag förstår om ni nekar min ansökan och att jag har full respekt för det men jag uppskattar om jag får komma tbx!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in och skrev väldigt fula ord som inte kommer hända igen och det var väldigt dumt av mig och jag ber verkligen om ursäkt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de va helt mitt fel och jag vill verkligen spela på servern unive det är en väldigt unik server som jag alltid har kul på servern med och jag känner att jag verkligen vill spela på servern igen och att detta aldrig kommer att hända igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg vet bara en och det var väldigt länge sen jag spelade men tror de va av krim i twitter men var väldigt dumt av mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja de e klart jag skulle aldrig skrivit de i servern eller discorden jag respekterar era regler och hoppas ni kan förlåta mig!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de e klart jag ska aldrig skriva något dumt igen och ska verkligen inte göra om de!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar jag ber verkligen om ursäkt. Förlåt mig hoppas ni ger mig en ny chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka