Accepterad Ekstrem | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ekstrem

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Ekstrem

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/7881235315454645/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Ekström

Vad är ditt discord namn? Ekstrem / Ludvig Ekström#8724

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Per Oloffson kommer från Stockholm och har haft ett rent utsagt förjävligt liv där hans mamma dog i Coronaviruset och hans pappa död i en bilbrand. så nu tänkte han att han ska till Multistaden för att kunna starta om sitt liv och kanske börjar hos bilfirman eller bilmekaniker. Och kanske till och med hitta sig en ny Fru. Han ska första börja med att få upp en stadig ekonomi kunna köpa sig ett hus och en bil. Per kan lätt bli arg och hatar när folk är dumma mot hans nära och kära, och är inte rädd för att för att ge någon en snyting i ansiktet.
och i hopp om att komma upp så högt i affärsbranchen så att alla vet vem han är. och Per är lite mörkhyad med blåa ögon efter hans Mamma. han håller sig helst med dom som har lite mer pengar eller med extra pondus. Per är ganska intresserad i Bilar och att mecka med dem på sin fritid. Per kanske inte är 100% ärlig men om man pressar honom tillräckligt så kanske sanningen kommer fram. Han hatar att folk pratar om hans familj och hans nära vänner eftersom hans liv inte har fått sig en bra start.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad så jag kan göra lite mer på serven söka nya och bättre jobb och skapa bättre scenarion tillsammans med de jobbet jag förhoppningsvis kommer få

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat och kollat på många olika servrar men aldrig testat denna på ett mer seriöst sätt så jag vill försöka och satsa på Multisataden för den verkar har rätt sjuka och roliga saker

Hur många timmar har du på FiveM? 428

Hur hittade du Multistaden? Jag har flera vänner som spelar här och har rekommenderat den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar lite grann på en server som heter Rhodos

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka