Accepterad Ekorren | Chef-jobb ansökan [DeGGi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ekorren

Icke Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
143
Användarnamn: Ekorren

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningtjänst chef

Vad heter du IRL? Jonathan

Hur gammal är du? 16 År

Hur många timmar har du på Fivem? 651 Timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har jobbat inom räddningstjänsten ett bra tag och har tidigare erfarenheter inom chefjobb. Jag kan hantera ekonomin på ett företag och jag känner att jag ska kunna driva räddningstjänsten framåt. Räddningstjänsten behöver folk som verkligen kan yrket och vad som krävs på räddningstjänsten. Jag vill styra upp företaget och anställa mycket bra folk som verkligen vill bli anställd hos oss och brinna för yrket och inte bara är där för lönen. Jag kommer att vara mycket aktiv chef och vara inne jätte mycket för att anställa bra människor och för att rpa mycket om T.E.X Bilolyckor, drunkningsolyckor och bränder. Vill att rp nivån hos räddningstjänsten ska vara hög så att yrket kommer vara roligt för alla även om man kanske har krockat. Vill attt alla inom kåren ska ha det roligt och rpa mycket bra

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar på Räddningstjänsten som Brandingenjör och har erfarenheter om allt inom brand yrket. Som sagt jag kan hantera ekonomin och justera bra löner på företaget.

Berskiv din karaktär? Hasse växte upp i ett litet samhälle. Med hans föräldrar jag har bott i multistaden kanske 3 veckor eller mer, Hasse har alltid brunnit för Räddningstjänsten och har alltid velat bli en chef över det och anställa bra människor hos räddningstjänsten. Hasse har jobbat i andra städer som brandman och fått mycket beröm på dem ställerna och han ser fram emot att bli en chef i denna stad över räddningstjänsten. Hasse har mycket struktur och erfarenheter inom yrket och är en sträng men en rättvis person. Jag kommer inte vara rädd att sparka nån om dem inte sköter sig och bara utnytjar jobbet för pengar. Mvh / Mackan Me1ster^

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag mellan 16:00-23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det skulle jag göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, spelar bara på multistaden

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka