Accepterad Ekorren | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ekorren

Icke Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
143
Användarnamn: Ekorren

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MackanISkogen/

Vad är din discord tagg? Mackan Me1ster^#4443

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet faktiskt inte. Jag chrashade med en cross och försökte ta mig in till kanten och tillkallade ambulans och räddningtjänsten för att få hjälp med mina skador men sen så blev jag bannad för powergaming. Tyckte att jag gjorde rätt men tydligen inte

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja, för powergaming och combatlog.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte så mycket, kanske tagit animationen Krypp. Så det ser ut som att man skadat sig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig nåt efter min ban

Har du läst våra regler? Ja

jag är vittne till händelsen, ekorren körde motorcykel på motorvägen och det var bara en helikopter som kunde se vad som hände.
när ekorren krasha i ca 120 med motorcykeln och när han hade lagt sig vid kanten och tryckt på U så kom en polisbil och börja loota han. då ställde sig ekorren upp och fråga vad gör ni och då vart han bannad. jag tycker att dendär guden gjorde fel eftersom hen tydligen inte ens hade koll på va som hände. dendär guden gjorde ett värdelöst arbete och dethär var definitivt en felaktig ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka