Nekad Ekorren | Ban överklagan [Isak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ekorren

Icke Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
143
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198145529279

Ditt Hex-ID: 11000010b0ae5bf (hex)

Vad är din discord tagg? Killen234#3598

Vem var det som bannade dig? Isak

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han valde banna mig på grund av att jag spelade musik och var Dj på en carmeet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så här att jag gled upp i min 740i epa på en bil träff. Jag och många andra ville spela musik och kunna dansa på platsen, och jag hade ju investerat ljud till epan så då drog jag på musik och alla på platsen var nöjda och glada, sedan så kom ännu fler människor till platsen och efter nån minut efter det så vart jag bannad på grund av lall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel.

För att jag spelade musik och det var väldigt onödigt gjort av mig. Visste nämligen inte att det inte var okej att göra det. Ber så hemskt mycket om ursäkt och det kommer inte upprepas!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Försöker analysera mitt RP så mycket som möjligt och förbättra saker som jag känner mig missnöjd med, även fast jag inte fått någon ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annourlunda är att inte spela musik för det första, och sedan tänkt efter en extra gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort.

Jag kommer inte spela någon musik i framtiden och är som sagt ledsen för att detta hände.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka