Accepterad Ekorren | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ekorren

Icke Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
143
Användarnamn: Ekorren

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MackanISkogen/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mackan Me1ster^

Vad är din discord tagg? Mackan Me1ster^#4443

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på fel sida av vägen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle hjälpa sjukvårdare med en grej som hade hänt och senare så skulle jag och min kollega fara in mot stan och skydda allmänheten. Men då i en krurva så kommer en sjukvårdare som springer jag försökte att undvika han men tror att jag körde på han sedan fick jag sladd och krockade med en ambulansbil mitt på mottor vägen sedan börjar jag rpa skador osv. Sedan blev jag bannad på grund av suntförnuft. Sedan så körde ambulansen iväg vilket är grov powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, för att jag gjorde ingenting som handlar om suntförnuft i det läget. Inget fel gjorde jag när vi hade krockat! Blir frustrerad när man blir bannad när man inte äns har brytit mot en regel!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming x2 och combatlog 1. Powergaming var båda för att jag körde in i en väg för hårt och sedan körde iväg. Combatlog för att jag lämnade i ett scenario. Jag har lärt mig efter dem bansen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget hade jag kunnat göra annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka