Nekad Ekoh07 | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ekoh07

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199093322124/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias ström

Vad är ditt discord namn? Ekoh07#5810

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2007

Berätta om din karaktär.
Namn: Arne Olsson

Personnummer: 1992-08-10-8694

Ålder: 36

Egenskaper: Framåtgående, Charmig, Självsäker, Modig, Rolig.

Bakgrund: Arne Olsson är bra inom att jobba med allt som hänger ihop med motorer och billar. Arne växte upp i en förort utanför los Santos men hans pappa fick ärva en bondgård så vi flytta dit när Arne va 8 år . När Arne fyllde 9 år så fick han en fyrhjuling och sen des har Arne älskat billar och motorer.

Arne hade mycket vänner från förorten som han hängde med väldigt mycket. Det var inte bra för honom han måde dåligt när Arne och hans vänner blev äldre så började det kriminella. Dom snodde billar och körde mopeder som vad stulna och rkte och tog droger på alla set. Han ville berätta till hans pappa men han vågade aldrig. När det var dags för gymnasium så satsade han allt och sket i dom kriminella kompisarna. Just nu är Arne anställd hos postnord och har en bra ekonomi. Arne vill jobba på merkonomen, Falck eller autoexperten.


Arne har alltid vänner som stötar honom till 100% och det är han väldigt tacksam över.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag ska bidra till ett bättre ett enu bättre unive. Jag ska hjälpa alla som behöver hjälp och alltid lyssna på chefen.
Många som jag träffar tyckeratt jag är trevlig och schyst ;)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill kunna hjälpa folk som har problem med sina bilar eller vill fixa dom. Jag är inne ofta så jag bidrar mycket till staden om jag blir witlistad .

Hur hittade du Unive? Blev tippad av en kompis som sa "Det här är en server för dig"

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul hjälpa andra och kunna spela jätte seriöst på denna server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte :)
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top