Ekoh07
Icke Medlem
- Meddelanden
- 31
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199093322124/
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias ström
Vad är ditt discord namn? Ekoh07#5810
Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Namn: Arne Olsson
Personnummer: 1992-08-10-8694
Ålder: 36
Egenskaper: Framåtgående, Charmig, Självsäker, Modig, Rolig.
Bakgrund: Arne Olsson är bra inom att jobba med allt som hänger ihop med motorer och billar. Arne växte upp i en förort utanför los Santos men hans pappa fick ärva en bondgård så vi flytta dit när Arne va 8 år . När Arne fyllde 9 år så fick han en fyrhjuling och sen des har Arne älskat bilar och motorer.
Arne hade mycket vänner från förorten som han hängde med väldigt mycket. Det var inte bra för honom han måde dåligt när Arne och hans vänner blev äldre så började det kriminella. Dom snodde bilar och körde mopeder som vad stulna och rökte och tog droger på alla set. Han ville berätta till hans pappa men han vågade aldrig. När det var dags för gymnasium så satsade han allt och sket i dom kriminella kompisarna. Just nu är Arne anställd hos postnord och har en bra ekonomi. Arne vill jobba på Mekonomen, Falck eller vianor
Arne har alltid vänner som stötar honom till 100% och det är han väldigt tacksam över.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra till en seriös roll play. Jag kommer göra så att nyanlända till stan kommer känna sig välkomna till servern. Och jag kommer göra så att dom kommer vilja spela mer på servern. Jag kommer bidra till både en bättre och roligare roll play och en bättre server.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill att denna server ska bli så bra som möjligt. Och om jag blir White listad så kommer denna server bli mycket bra. Jag kan bidra mycket mer om jag blir White listad.
Hur hittade du Unive? Blev tippad av en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med roll play är att servern ska bli så bra som möjligt och att nytt folk ska känna sig välkomna och att hjälpa till så mycket med saker som t,ex hjälpa folk att köpa eller sälja sin första bil eller bara att ta sig någon stans. Så i det stora vill jag bara hjälpa till och få servern till en så bra roll play och Community som möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias ström
Vad är ditt discord namn? Ekoh07#5810
Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Namn: Arne Olsson
Personnummer: 1992-08-10-8694
Ålder: 36
Egenskaper: Framåtgående, Charmig, Självsäker, Modig, Rolig.
Bakgrund: Arne Olsson är bra inom att jobba med allt som hänger ihop med motorer och billar. Arne växte upp i en förort utanför los Santos men hans pappa fick ärva en bondgård så vi flytta dit när Arne va 8 år . När Arne fyllde 9 år så fick han en fyrhjuling och sen des har Arne älskat bilar och motorer.
Arne hade mycket vänner från förorten som han hängde med väldigt mycket. Det var inte bra för honom han måde dåligt när Arne och hans vänner blev äldre så började det kriminella. Dom snodde bilar och körde mopeder som vad stulna och rökte och tog droger på alla set. Han ville berätta till hans pappa men han vågade aldrig. När det var dags för gymnasium så satsade han allt och sket i dom kriminella kompisarna. Just nu är Arne anställd hos postnord och har en bra ekonomi. Arne vill jobba på Mekonomen, Falck eller vianor
Arne har alltid vänner som stötar honom till 100% och det är han väldigt tacksam över.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra till en seriös roll play. Jag kommer göra så att nyanlända till stan kommer känna sig välkomna till servern. Och jag kommer göra så att dom kommer vilja spela mer på servern. Jag kommer bidra till både en bättre och roligare roll play och en bättre server.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill att denna server ska bli så bra som möjligt. Och om jag blir White listad så kommer denna server bli mycket bra. Jag kan bidra mycket mer om jag blir White listad.
Hur hittade du Unive? Blev tippad av en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med roll play är att servern ska bli så bra som möjligt och att nytt folk ska känna sig välkomna och att hjälpa till så mycket med saker som t,ex hjälpa folk att köpa eller sälja sin första bil eller bara att ta sig någon stans. Så i det stora vill jag bara hjälpa till och få servern till en så bra roll play och Community som möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte