Accepterad Ekoh07 | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ekoh07

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Äko

Vad är ditt discord namn? Ekoh07#5810

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Arne var alltid mobbad som barn. men ändå så gilla han att prata med folk och göra aktiviteter med personer som han känner. hans pappa slog honom när han va liten men hans mamma älskade alltid han. När han va 13 så dog hans föräldrar och han blev glad men både ledsen för att hans mamma dog. Han levde hos sin faster medans dom hittade nåa föräldrar åt Arne. 3år gick och han bodde fortfarande hos sin faster . Han blev aldrig adopterad han va för gammal. Han gillar bilar och vill bli meko när han blir stor. Han kan märkerna på allla bilar nästan och han har allrid drömt att en dag så ska han kunna jobba i en verkstad och laga och trimma bilar när han går ut ur skolan så ska han ta en mekaniker kurs så han äntligen kan jobba på meko

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är social och bidrar med roliga och goda scenarion. Jag har erfarenhet inom RP och har spelat på Unive förut och har möjlighet att hjälpa till med scenarion och eller lära mig själv för att tillsammans utveckla en bättre RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ett scenario ska bli roligt. Ett scenario behöver inte bara vara vinklat åt att vinna utan det kan också vara att förlora scenarion för att göra det roligt för båda parterna och då kunna utveckla RP. RP är uppbyggd ifrån 2 parter och det är lika viktigt att vinna som att förlora ett scenario för att skapa en bättre och roligare RP.

Hur hittade du Unive? Kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka