Nekad Ekoh07 | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ekoh07

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093322124/

Ditt Hex-ID: 11000014389118c

Vad är din discord tagg? Ekoh07#5810

Vem var det som bannade dig? Wille1910

Hur lång tid var din ban? PERMANENT

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, failrp serverdisrespect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sa dumma grejer om polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle spawna och då så spawna jag torget och då så var jag inte i fängelset fast fängelse tiden tickade neråt. så jag bestämde mig för att gå till polisen för att få hjälp med att komma tillbaka till fängelset. När jag är vid polisstationen så kommer en polis och jag berättar men samma sekund så kom han och sköt mig i benet och la handbojor och det är tjänstefel att skuta mig i benet. så på vägen till fängelset så sa jag att polisen gjorde tjänstefel och då blev jag banad. Polisen krokade på vägen till fängelset och sa att det ska vi inte prata om sa han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för dom la på fler grejer en vad jag hade gjort Powergaming jag satt i en polis bil hela tiden så det är helt omöjligt att jag gjorde något. Och jag satt i en polis bil med bälte på så att jag hoppade inte ut ur bilen och jag utryckte mina smärtor när vi krokade. failrp Du får säga dumma saker till polisen men dom har inte rätt att banna mig för det. Och om det här var verkligheten så skulle jag få säga dumma grejer om polisen så det är helt omöjligt att jag blir banna för serverdisrespect när jag sa att polisen gjorde tjänste fel att skjuta mig i foten för att jag vill komma tillbaka till fängelset

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för Powergaming för jag tryckte på fel knapp när jag skulle utrycka min smärta när jag blev påkörd så jag blev bannad då. Men där var det mitt fela att jag blev bannad jag förstår varför jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte snacka skit om polisen jag förstår att det är frustrerande och så men man kan ju inte banna en person för det. Och jag sprang raka vägen från torget till stationen så det hände inget på den sträckan. och inget i bilen så Allt var egentligen en felaktig ban och jag hoppa att jag kan fortsätta spela RP på den här grymma servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte va toxisk mot polisen och kanske ta hälp av admin nästa gång om det händer

GRYM server !!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka