Nekad Ekoh07 | Ban Överklagan [VOID]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ekoh07

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093322124/

Ditt Hex-ID: 11000014389118c

Vad är din discord tagg? Ekoh07#5810

Vem var det som bannade dig? VOID

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-09 154708.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade på mig en polis väst. Jag är inte polis, men har inte spelat på flera månader och skulle åka till en affär men hamnade i trubbel på vägen dit

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hamnade i tjafs med några personer och jag var på vär tilll kläd afären för att byta min väst, jag har jobbat som Qpark tidigare och vet inte alls varför jag hade på mig västen. Dom som jag hamnade i bråk med trodde att jag var polis men det var jag inte och var tydlig med det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, för jag var påväg att fixa bort den

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Väldigt länge sedan jag spelade men är nu tilbaka och mins inte så mycket hur man kör så kan varit derför det blev misförstånd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja vetat hur man tar av sig västen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ha på sig polis kläder om man inte är polis

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Stå upp för dina fel istället "Dom som jag hamnade i bråk med trodde att jag var polis men det var jag inte och var tydlig med det." Dock var du ju TYDLIG med att du var polis o skulle tillkalla dina "kollegor". Istället för att ljuga på en överklagan när det finns klara underlag och bevis på att du låtsades vara en polis så kan du faktiskt stå upp för att du fakeade. Gör om gör rätt.

Nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka