Accepterad EKO | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EKO

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gqkv-rjch/GHCKGHCH

Vad är ditt namn i verkligheten? Winston

Vad är ditt discord namn? EKO#2142

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Lasse hjälm som min karaktär heter. Han är 19 år gammal. Han har haft en tuff uppväxt för både hans föräldrar var missbrukare viket ledde till ett antal brott som drabbade familjen. Han blev mobbad både hemma och i skolan för ditt fula hår. Varenda dag han skulle gå till skolan så var han rädd för att han skulle bli slagen eller groft mobbad pg av sitt fula hår. När han var ca 13 år gammal så åkte hans pappa in för mord. Lasses mamma var arg för att han åkte in i fängelset s hon bestämde sig för att fri ta han. Lasse försökte stoppa hon men det var försent. Dagarna gick och Lasse började smått undra när mamma skulle komma hem. två dagar efter så såg Lasse på nyheterna att en person hade försökt ta sig i i fängelset. Men det är ju min mamma sa Lasse. En dag efter kom det fram att den som hade försökt fri ta en person hete Margareta Hjälm och det var ju Lasses mamma. Det står även att det hade dömts till livstid fängelse. Men vart ska Lasse ta vägen nu då?. Han kom ju på att han kunde bo hos sin Mormor och Morfar. Han flyttade in till höstlovet och den hösten skulle va hans bästa höst. Och sen dess har han bott där med Mormor och Morfar. När Lasse var 18 år gammal så flyttade han till staden Unive och där bor han än idag 2022 och ahn har en sambo och två söner. Och är precis ny gift tänkte vilket bra liv det kan bli ändå.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag vill ta rpn till en ny nivå. Och för jag känner att jag kan bidra till mycket bra rp och bra stämning i både servern och discord servern. Kan även hjälpa till med saker ifall ni behöver hjälp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra till roliga scenarion och mycket rolig rp allmänt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt man inte alltid behöver vinna alla scenarion och att man kan förlora och vinna ibland allt handlar inte om att man ska vinna

Hur hittade du Unive? Jag har blivit rekomenderad av kompisar som spelar på servern

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka