Accepterad EKO | Medlem ansökning (kanelbullen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EKO

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199226865173/

Vad är ditt namn i verkligheten? Winston

Vad är ditt discord namn? EKO#2142

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär Lasse Hjelm är en väldigt positiv person som är väldigt social person. Han hade en tuff uppväxt var tuff för han hade föräldrar som tog droger m.m. Han var väldigt utsatt i skolan. Han blev väldigt mobbad för sina kläder. Det var väldigt slitna kläder han hade i sin ägo trots att hans mamma och pappa var missbrukare men det ville inte slösa pengar på sin son utan spenderade pengarna till sig själva igenom att t.x.e snus tobak samt alkohol. Han fick inte alls den kärleken han ville ha. En dag blev Lasse så trött så han lämnade/rymde hemifrån. Han flydde ifrån sitt egna hem. Åren gick å en dag så hade plötsligt Lasse gott och blivit kriminell pga han inte fick den kärleken hemma som han ville ha. Han hade gått med ett mycket väll känt kriminellt nätverk som hette på den tiden Husbys bedrägeri namnet hade polisen jet dem pga att dem lurade många unga och gamla på pengar. År 1994 så blev Husbys bedrägeri ett av Sveriges kändaste kriminellt nätverk. Lasse va med i det där gänget tills år 2015 då han blev skjuten i ryggen av ett annat nätverk som hette Alibaba N. Under dessa år Lasse var med i Husbys bedrägeri så hade Lasse gått och blivit kär i en av medlemmarna i det andra gänget. Det hade dem inte gillade. Detta skedde en sen höst dag i november.
Som tur var så överlevde Lasse. Men efter den intendenten så började Lasse gå till en psykolog. Och tillslut så hade Lasse avgått som kriminell och gått och blivit anställd på en städ firma. Åren gick å när Lasse hade fått ihop så pass mycket pengar så valde han att flytta till USA. Han blev så förälskad i en liten stad i Las vegas som hette UNIVE och än idag bor han där i sitt lilla hus i sandy!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att både kunna utveckla min RP nivå så mycket som möjligt men även för att öka andras RP nivå. Jag vill bidra med en rolig och seriös RP på unive och jag vet verkligen att jag kommer lyckas med de. Om jag blir medlem på unive så kommer jag att ta min RP nivå till nästa steget. + Att jag vill prova på att känna hur det känns att jobba i det verkliga livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ifall jag blir whitelist på servern kommer jag bidra med en bra rp nivå och kommer vara så aktiv jag kan på servern då jag har skilda föräldrar. Jag är bra på rp och har många timmar på spelet så jag vet hur de mesta funkar. Jag kommer spela med sunt förnuft och respektera allas karaktärer oavsett vad för karaktär dem har. Kommer också bidra med många bra och spännande scenarion och mycket skratt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man gör allt för att vinna ett senario, ex, man blir kniv huggen i benet och ställer sig sedan upp för att man inte vill förlora scenariot. Det gäller sig att hålla sig till alla regler som finns och att hålla sig till rpn och inte vad en själv vill

Hur hittade du Unive? Igenom Sociala medier och Vänner!

Vidare till muntlig intervju, lycka till, obs du har 48 timmar på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka