Accepterad Eklund | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Eklund

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Eklund

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197970608025/

Vad är ditt discord namn? [OMBD]Eklund #0184

Vad är ditt Hex-ID? 1100001009dcf99

Hur gammal är du? 21+

Berätta om din karaktär. Jag tänkte spela Glenn Eklund, en gedigen herre från Göteborg. Han har jobbat hela sitt liv på varvet, och är nu dryga 45 bast. Hans passioner i livet är att meka med motorcyklar, bilar samt att gå långa månskenspromenader. På fritiden tycker han även om att fiska och sysslar en del med dykning. Ett intresse får skärgård och vatten har kvar sedan han gjorde värnplikten som kustjägare på gamla Amf4, numera FörmedC i Göteborg. Sen dess har han varit engagerad i hemvärnet och umgås gärna med gubbarna där och kör som MC-Ordonnans.

Han tittar nu på ett eventuellt karriärbyte, trött på kneget i hamnen. Han har hört att det är trendigt med hära internet och influencers.. Han vet inte riktigt vad det är, men det låter spännande. Hur ska man bli en kändis? Det återstår för Glenn att se.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har många års erfarenhet av rollspel av diverse slag. Lirar allt från D&D till Call of chthulu, både som spelare och spelledare. Spenderar stor del av min lediga tid vid datorn och har god förståelse för rollspel och känner att det kan vara extra kul att köra i en svensk miljö som har lite mer ordning och reda, till skillnad från kaoset i public. Tror säkert att jag och min karaktär kan bjuda på, och bidra till en god stämning med schyssta encounters!

Hur många timmar har du på FiveM? 8-10ish

Tillbaka