Nekad Ekkoj | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ekkoj

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ilias

Vad är ditt discord namn? Ekkiboj

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ekkoj Abu Aita han föddes i Angered, Hammarkullen Göteborg i Sverige. Han föddes min mamma heter Fatima min pappa heter Ahmed. Han har haft en tuff uppväxt med 2 av mina vännner och 7 av mina bröder blev skjutna hans Pappa flydde när han var 12 för att han gillade inte min mamma. Han är en 23 årig man som har utbiltat mig i ekonomi och i naturorgiterande ämnen han har gått klart Gymnasiet. Han har blivit en ödmjuk för sin tuffa uppväxt och vill göra samhället till en bättre plats. Han är en snäll schysst pojke som är lång mörkhyad men vet inte riktigt vad han ska ta mig till i livet. På fritiden kör han basket i IF Väster. hans favorit mat är friterad kyckling och han äskar midsommar. han äslkar motorer och han jobbar med att uppnå mitt mål vilket är att ha en stor bilkollektion. Han är snäll mot mina medmänniskor som hjälper mig och tuff mot folk som försöker göra fuffens. Han har ett stort intresse inom sport och kan alla frågor du har om sport.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en rolig karraktär och kommer defenetivt kunna bidra till ett roligt RP för alla. Jag kan defenitivt bidra och göra en bra miljö eftersom att jag är väldigt snäll o karismatik

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte vara egoistisk och göra ett roligt rollspel för alla och inte tänka bara på mig själv och tänka på alla som kör RP

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att inte bryta karaktär, att vara bidragande, att ta ansvar och raportera folk som gör korruption och liknande, Man får inte hota och utpressa folk.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare kört liknande rollspel på gta jag har även rollspelat lite på andra spel så jag är ganska bra på rollspela

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har förklartat de alla delar(:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka