Accepterad ekilmis | Medlem ansökning [Musab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ekilmis

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? ekilmis#0001

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Anton Karlsson och är 27 år. Jag är rolig, snäll och en positiv tänkare. Jag hade mina föräldrar och min storebror som växte upp med mig i en by nära Växjö. I skolan mådde jag bra men inte min bror. Han är faktiskt ett år äldre än mig medan våra föräldrar inte respekterade honom särskilt mycket eftersom han nästan aldrig klarade prov i skolan förrän han började umgås med dåligt sällskap som resulterade i att han var ute sent för att spendera lite tid med familjen. Medan jag gick bättre i skolan än honom när han lyssnade på våra föräldrar. Han ville ha bra betyg för att låta honom bli bilförsäljare eller bilmekaniker som hans ambition. Han har stor passion för att mixtra med bilar tack vare farbrorn som han tillbringade mycket tid med i sitt garage. Han tyckte också om att räkna och träffa nya människor. Jag har alltid beundrat min farbror som har lärt mig så mycket om bilar och mekanik. Han har alltid funnits där för mig och visat hur problem kan lösas lugnt och tålmodigt. Under sommarlovet brukade jag hjälpa honom i garaget och gav mig värdefull erfarenhet som fick mig att vilja jobba med fordon när jag blev stor. De sena nätterna när vi brukade sitta i hans butik och diskutera allt från motorer till livsval etsas in i mitt minne som konversationer som format mig till den person jag är idag. Trots att jag alltid haft en tydlig bild av vad jag vill göra i livet, har det inte alltid varit en lätt väg att följa. När jag var yngre märkte jag ofta hur min bror kämpade, och det gjorde ont att se honom må dåligt. Vi var nära varandra när vi var små, men när han började hänga med fel människor gled vi isär. Det var som om en osynlig mur växte mellan oss, en mur byggd av missförstånd, förväntningar och tystnad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög, rolig och seriös RP nivå och ha kul med mina kompisar, jag ska spela för att ha roligt och skapa roliga scenarion med mina kompisar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att spela så att den andra parten också kan ha kul. Som t.ex. en kriminell och en polis. är i en skottlossning och dom kriminella är fler och då kanske dom missar skott istället och så blir några kriminella ner skjuta samt någon polis.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM= random deathmatch betyder att man dödar eller slår en spelare till döds utan anledning. Sunt förnuft det är att man ska tänka en extra gång innan man gör något. NLR New Life Rule det betyder att du inte får komma ihåg något från senaste scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har roll spelat jätte länge på en massa olika servrar och läst mycket RP regler. och så har jag spelat GTA med mina kompisar och låssats rpa och så har jag spelat på denna server tidigare i en lång period

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kan ta bra med kritik och stress och är snäll om det skulle vara något om jag gjort fel ig eller fått en ban och skulle inte sätta mig och börja klaga acceptera det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka