Nekad ekilmis | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ekilmis

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
25
Ditt discord namn: ekilmis

Ditt Hex-ID: steam:110000146e5a47d

Vad för typ av beslut gäller det? Hapyxz drog in alla saker för mig. min medlem, krim och 2024-medlem.

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz.

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag gick in i Luddes pm och skrev till han om han kan komma tillbaka eftersom inte Hapyxz inte gör ett bra jobb som koordinator och att han inte kan något. och på något sätt blev det staff diss med det fattar jag inte hur. Det är min åsikt. Men ärligt talat förstår jag inte riktigt hur det kan ses som staff diss när allt jag gjorde var att uttrycka min åsikt om hur saker sköts.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är felaktig eftersom hur kan det vara staff diss jag om ha så väll fick veta det så tycker jag att han ska läsa det och få en tanke. om att det är så personer kanske tycker om han och börja tänka efter för vad det är för fel han gör och kanske rätta sig istället. Det va min åsikt och jag får väll ändå ha en åsikt. och det borde vara okej att uttrycka den utan att det direkt ses som staff diss. Om ingen säger något hur ska personen då förstå att något kanske behöver förändras. Ibland behöver man få höra andras perspektiv för att kunna reflektera över sitt eget beteende. Jag försökte inte vara elak eller nedvärdera någon utan snarare om att ge konstruktiv kritik som kan hjälpa till att förbättra situationen för alla och inte bara mig själv. Om jag tycker att någon inte gör ett bra jobb borde jag väl få säga det jag sa det inte offentligt. Om kritik inte ens får framföras utan att det tolkas som något negativt då känns det som att man inte får ha någon riktig yttrandefrihet här.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://media.discordapp.net/attach...75457126fee5c28aaf204037785ed9130a3e6f9090fd&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt?
Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka