Accepterad ekilmis | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ekilmis

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199149720701/

Ditt Hex-ID: steam:110000146e5a47d

Vad är din discord tagg? ekilmis

Vem var det som bannade dig? Akillez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-28 183103.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte satt deffad när jag är inne på unive. För att jag metagama på något sätt även att dom han som plockade våra kroppar satt deffad under hela tiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 andra åkte från vårt gänghus och så möter vi en exakt en sån bil vi åker i och så frågade vi vilka det är och då sa dom Los Zetas och då hoppade han ut och började skjuta mott oss och då så skickade vi prios till våra gängmedlemmar och allians. och då valde vi att köra upp på ett berg och skjuta ner mott dom men vi han aldrig hoppa ut och skjuta mott dom. Dom dödade oss i bilen och så sprang dom fram och trodde att jag inte va död och så plockade dom ut mig ut bilen men jag va ju död och då låg jag död på marken medans den andra ligger lite längre bort och den andra sitter i bilen död precis bredvid mig. och när vi dog så unmutade vi oss i gäng vc och så frågade vi varandra om andra gäng får ta ett annat gängsbil och då taggade jag krimansvarig och dom svarade nej och så satt vi och snackade en stund om att vi måste få våra gängmedlemmar att lära sig att ställa in bilen så inte andra gäng snår våra bilen så vi inte tror att det är dom. och sen efter ett tag så blev vi hämtade och körda till sjukan och när jag hade fått vård så gick jag ur game och kollade youtube. sen efter en stund när jag kollat youtube så går jag ingame igen och är i spawnmenu och jag sitter fortfarande och kollar youtube och snackar med dom som sitter i gäng vc och så hör jag att dom säger att en staff taggade mig och så säger dom att jag kommer få indraget och jag trodde då att dom skojade och precis när jag tänkte hoppa support så fick jag indragen krim. Då satte jag mig i support och frågade hur jag hade metagamat och då sa dom att jag hade sutit undeffad i gäng vc och så satt jag och snackade med dom och så fick jag 2 krim varningar istället och 5 dagars ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig ban eftersom dom inte vet exakt vad jag gjorde men från deras perspektiv så ser det ut som metagaming eftersom jag blir ner skjuten och undeffar direkt i gäng vc.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare och det är för Aimbot då jag försökte ta till hjälp för att vinna i en paintball match och jag lärde mig att jag ska spela rättvist utan fusk/hjälp medel. För det blir inte roligt för alla om en ska fuska det är bättre att göra det på ett sätt så alla har det roligt och inte bara jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade suttit deffad i gäng vc tills dom kom och hämta oss och efter jag fått vård.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska sitta deffad ända tills jag går ur game och inte undeffar så fort jag blir nerskjuten eller något sånt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka