Antagen ekilmis | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ekilmis

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: ekilmis#0001

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? Jag har spelat på den här servern länge och Jag känner att jag vill bli staff för att jag vill ha en större uppgift här på servern, jag vill hjälpa servern att växa och få bort problem/lall spelare. Jag är snäll om någon behöver hjälp.

Jag kan förklara bra om någon inte vet något. Jag hjälper hjärna om någon behöver hjälp. Jag har mycket tid för att vara staff. Jag tycker det är roligt att hjälpa folk och specca i scenarion.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker funkar är den kriminella rpn dom rpar inte på skador om dom t.ex. blir jagade av ett annat kriminellt gäng om dom krockar dom bara krockar och sen så kör dom vidare som ingen ting.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle diskutera ihop oss och komma på en lösning kanske en varning eller något liknande så dom som gjorde fel lär sig och inte fortsätter.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska ha bra ton när man pratar med folk, man ska ha bra bemötande, man ska bete sig när man pratar med folk man ska tänka sig för vad man gör och säger.
Man ska inte vara spydig. Behöver någon hjälp så ska man försöka hjälpa personen som behöver hjälp inte undvika eller ge över ansvaret på någon annan.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? (lediga dagar) Jag hade gjort staff arbete från kl 13:00-16:00 sen hade jag rpat från 16:00-20:00 sen hade jag gjort staff arbete från kl 20:00-00:00 om inte lite längre.
(vardagar) Då hade jag gjort staff arbete från kl 16:30-18:00 sen hade jag rpat från kl 18:00-21:00 sen om jag orkar så hade jag gjort staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? I ungefär 1år och 7 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej man jag vet lite hur en staff jobbar här på Unive och jag kan ganska många commands.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka