Nekad ekeri36 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ekeri36

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
5
Ditt discord namn: ekeri36

Ditt Hex-ID: 11000010c3dddba

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen ped,gorilla,krim,medlem

Vem/vilka tog beslutet? HAGFOSS

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs för att jag valde att skjuta ur mitt fordon under tiden jag spammklickar B för att få av bältet vilket man kan höra i klippet och jag ser min vän hamna i riskzon då väljer jag skjuta motpartern och försöka bena istället än att döda han i skallen direkt.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är felaktigt då jag tycker att det ansågs vara sista utväg och i sista utväg får man skjuta ur fordon som har tagits upp på krim möten flertal gånger. Min vän är i fara och jag måste då utgå från det när jag skjuter vilket jag gjorde. Jag sköt för att rädda honom från fara. Vill tilläga att jag spammar ihjäl B knappen för att få bort bältet så jag kan hoppa ut men den buggas och den vill inte och då händer de som händer. Hoppas ni har förståelse för detta!!. För om man kollar så blir de ju sista utvägen från mitt perspektiv bältet buggar jag spammar som galning min vän är i grov fara framför mig då beslutar jag de till sista utvägen vilket är rätt att man får.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kTDQKSTZsS9I3bzEE?invite=cr-MSw5OWksMjY2NTAwMjcy&v=75

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Din beslut överklagan har nekats.
Gynnar inte att spamma besluts överklagan , du blev bannad som test medlem vilket betyder indragna rollen , du fick din muntliga varning innan dess men fortsatte begå regelbrott. Sedan var detta inte sista utvägen , du kunde enkelt köra därifrån medans detta skedde.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka