Nekad ekeri36 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ekeri36

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
5
Ditt discord namn: Ekeri36

Ditt Hex-ID: 11000010c3dddba

Vad för typ av beslut gäller det? Indragn ped+gorilla+ Redlist på krimroll till 7november och prisökning på 800kr till december

Vem/vilka tog beslutet? Boten

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom jag gjorde(staffdiss) i gäng chatten när jag fick reda på att jag kommer få indragen krim+ gäng nerstägning.

Hur är beslutet felaktigt? När jag fick besked om att min krimroll och gängnerstägning skulle dras in reagerade jag känslomässigt och gjorde ett olämpligt uttalande i gäng chatten om staff (korrupta drängar). jag var väldigt arg besviken och Frustrerad att jag liksom inte kunds tänka till ordentligt jag va ””inlåst”” i aggressionen o tännktr inte utanför boxen om jag säger så. Det var ett känslomässigt utbrott baraa men inte något personligt på staff eller servern överhuvudtaget var aldrig min mening. Jag menade inte att ert arbete är dåligt ni gör de ni ska göra och de ser vi hur pass bra de går för serven. Det jag reagerade mest på var att beslutet kändes ensidigt samt att jag aldrig har fått indragen krim osv har alltid varit grön spelare och alltid följt serverns regler o bam man gör misstag 1 gång och allt det där försvinner på 1 sekund. Hade förstått om jag varit en problem spelare men de har jag aldrig varit kommer aldrig vara det heller, Jag är den personen att finns de regler så är de det man ska hålla sig till cilket man kan se i loggsen på mina banns. så jag tycker detta är ett väldigt hårt beslut, det darför jag önskar från botten av hjärtat att ni ser över beslutet, och överväger att återställa min ped, gorilla gångstil och ta bort redlisten på krimrollen. Jag hade aldrig lagt mer pengar och köpt ped och gorilla gångstil om jag inte följer reglerna osv osv, De pengar vi snackar om o jag spenderade det för jag tycker om spela i unive och älskar serven. Som sagt de jag vill ha sagt som mest är att detta var ett hårt beslut mot en hel grön spelare att få indragen ped+gorilla+Krimroll+medlem+redlist på krimroll till 7 november och prisökning till december även fast att jag är unbanned nu. (Medlem har jag gjort idag) men Detta låter bara väldigt hårt och ensidigt och vill gärna att detta tas hand om. Man borde va lite mildare på grön spelare och inte dra alla över en kant, detta behandlas som att jag vore en problemspelare vilket jag inte är, har bett om ursäkt om mitt misstag också. Men vi alla blir lätt sura någon gång o väldigt irriterade där vi inte tänker till o råka göra små fel, Vilket i sin tur här borde man ialfl nu återställa min ped och gorilla och ta bort redlisten, om inte redlisten går så återställa min ped och gorilla gångstil de är det ända jag begär och hoppas med hela hjärtat att detta tas hand om.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/keR3xdKsLayW-pBai?invite=cr-MSxVTW0sMjY2NTAwMjcy , samt finns schreenshot på de jag skrev i chatten men vet inte hur man lägger in det.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka