Nekad EkenW | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EkenW

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198018955445/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? EkenW#2935

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. William EkenW är en vanlig man men han har en Youtube kanal och han kommer vissa sitt liv som.nästan varje dag och detta pågick i närmare ett år. när han blev 20 så började han ta tag i sitt liv och började jobba på mekonmen och tjänade bra med pengar, han blev biträdande chef men kom inte längre än så dock.Annas så kommer han ska ha två karaktär och den andra ska vara med i ett gäng och göra mogna vapen och göra bankrån och ha vapen handel så muljit som hälst.kriminellt gäng där han bodde han var ute sent på kvällarna han började skolka från skolan. När Abdi var 17 år gammal så blev han gripen för ett rån han hade begått med

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en seriös RPA och aktiv mer en jag brukar på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är seriös RP och sköna människor. att RPA med det är kul när de är så bra RPA i en Server.

Hur hittade du Unive? L1ghtzz visa mig denna server och har hört bra saker från denna server av L1ghtzz

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har inte direkt inget speciellt mål med mitt rollspel då jag tycker jag har uppnått alla mina mål så jag kan bli bättre RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en del av Community

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka