Nekad Ekenn11 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eken

Icke Medlem
Meddelanden
735
Reaction score
48
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198900123355/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Eken#2851

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Jag har en karaktär som gör mycket jobb, hjälper till när det behövs och är trevlig mot dom andra spelarna på servern så dom känner sig trygga i att spela på servern.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli White listad eftersom att jag är en hjälpsam person, snäll, följer reglerna som är skriva i servern som ex. schyst mot andra spelare. Om det finns behov till att hjälpa andra spelare eller prata med andra så kan jag även hjälpa till med det!!!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag gillar roll play och 'multistaden' är den bästa servern och folk pratar svenska.

Hur hittade du Multistaden? En av min kompis körde på den och tipsade mig till att testa spela på den och han är även whitelistad på multistaden och kör mycket och är aktiv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det jag har för mål mer rollspel är att bygga upp världar eller bygga på så dom blir större, göra så mer personer börjar med rollspel och bara ha allmänt kul eftersom att rollspel är så pass kul att man kan sätta upp mål.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på denna sever(multistaden).

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka