Nekad Ekenn11 | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Eken

Icke Medlem
Meddelanden
735
Reaction score
48
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198900123355/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Eken#2851

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bertil och är 25 år gammal och har sina stora intressen, att köra bil och framför allt kolla fotboll. När Bertil växte upp så hade han en tuff uppväxt. Han växte upp i Norge men runt 20 års åldern kom han till multistaden. I multistaden har han fått många nya vänner och han har börjat jobba som reporter men Bertil har pluggat mycket under sin uppväxt i Norge så han skulle kunna tänka sig att utveckla sitt jobb till ett bättre som t.ex. polis. Bertil jobbar för att det är kul och han vill hjälpa andra medlemmar i servern.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistad för jag vill kunna rpa bättre på multistaden främst och införskaffa mig bättre jobb som t.ex. polis. Jag kommer att vara väldigt aktiv och spela efter skolan, på kvällarna och natten under helger. Jag tycker att det är kul att spela FiveM för det är intressant att Rpa, och som främst vill jag rpa bättre som jag kommer kunna göra då. Multistaden är även en väldigt bra server med många aktiva spelare inne om dagarna som är trevliga. Jag är även säker att whitelista för jag vill verkligen roleplaya, jag hatar dom som bryter mot lagarna och reglerna för det förstör bara för alla dom som vill köra på riktigt. Dock har jag råkat bryta mot lagen ''ooc'' men det kommer inte hända igen.
Jag kommer att bidra med en god ton så att folk får ett leende på läpparna och följa alla regler och sköta mitt jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Multistaden gör mig alltid på ett gott leende och man får nya vänner som jag fått under den tid jag spelat på Multistden. Mitt drömjobb är att sälja bilar och mitt första jobb jag vill jobba med när det gäller bilar är på marja-lisas bilfirma men då måste jag ha whitelist för att bli anställd och jag har även snackat med dom som jobbar där. Jag vill även vara med och utveckla servern så att rp blir bättre och att folk inte bryter mot reglerna som t.ex. rdm eller vdm.

Hur hittade du Multistaden? Kompisar spelade på multistaden och dom rekomenderade mig och jag har sett YT klipps på fivem och det såg kul ut och det stämmer också

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att dela med sig av sitt rollspelande så mycket som möjligt genom sitt rp:ande och framförallt försöka skaffa vänner och bilda ett skönt gäng där alla har roligt tillsammans och njuter av rollspelandet. Jag vill även skapa en unik karaktär många gillar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej utan bara multistaden

Nekad, du har gjort 3 ansökningar och jag har sagt att du är bannad, vad är den du inte förstår?

Tillbaka