- Meddelanden
- 735
- Reaction score
- 48
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198900123355/
Ditt Hex-ID: 1100001380516db
Vad är din discord tagg? Eken#2851
Vem var det som bannade dig? Monkril
Hur lång tid var din ban? 30dygn
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Skjuter med jaktvapen på folk
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han trodde det var jag som sköt men det var en annan men så var det inte i scenariot
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev rånad runt 11:50 av en snubbe i en Grön Saab. Då ringde jag ungefär 4-5 pers så spred vi ut oss och leta efter denna saab. Efter ungefär 1 timmes letande så ringer min polare Abdi och säger att han ser en grön saab där man säljer droger. Då väntar Abdi in två till och väljer att åka in och snacka med den gröna Saaben. (Endast snacka, för att få reda på mer info vem det var och om det var rätt person) Sedan blir alla av de rånade när de kör in. Då har jag precis kommit dit så jag gömmer mig vid sidan av vägen lite längre bort och ser hela scenariot. Efter rånet blir de släppta och får åka därifrån, då åker jag ut på vägen och mina polare följer efter. Då ser vi bakom oss att den gröna Saaben kör svin snabbt efter oss medans vi är påväg till vårat gänghus för att ta ut ett varsitt vapen som vi blivit rånade på. Jag och en bil kommer till huset medans den tredje bilen där Abdi och två till satt i åker förbi gängstället så att inte den gröna saaben ska se vart vårat gängställe ligger. Jag och den bilen som var med mig springer snabbt in och hämtar en varsin AK47. När jag kommer ut på vägen igen för att ge honom AK47 och då ser vi den gröna saaben åka snabbt efter våra vänner. Ungefär 2-3 sekunder efter hör vi skottlossning från dit de åkte och eftersom vi vet att alla personer i min polares bil inte har några vapen så fattar vi att det är den gröna saaben som skjutit våra polare. Så jag och min polare åker snabbt efter då hittar vi Abdi ner skjuten vid en orange RS6, efter 1-2 minuter hittar vi den gröna saaben precis bredvid vårat gängställe. Då ser vi dem åka upp till ett litet industri område så vi följer sakta bakom dem så de inte märker. När vi kommer dit så smyger vi fram med AK47 samtidigt som jag ringer en till vän (Alfons) och säger att han ska komma. Vi börjar gå mot ett ställe där vi tror att dem är men sedan hör vi en bildörr stängas bakom oss och då ser vi den gröna saaben åka bort. När saaben närmar sig märker vi att vi måste dra fram våra vapen och avfyra för att undvika att vi själv blir nedskjutna för att skydda mig själv. Vi har bråkat mot detta gäng som satt i bilen tidigare och de hade samma kläder och samma bil. Blev också rånad av en av dem tidigare som hade EXAKT samma kläder som när rånet skedde. Scenariot skedde vid ett ställe som låg på ett avlägset ställe precis utanför staden. Vi hade också jaktvapen som vi inte andvände. En av mina kmpisar tar fram sin psg1 och skjuter och sedan kommer det en staff och bannar mig
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att det var inte jag som sköt och han kunde även banna alla istället för att gissa vem det var.
Hur många tidigare avstängningar har du? 6
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För ungefär ett år sedan så fick jag 3 st banns som bara var i 1 dag då jag hade pratat ooc men det var då jag var ny med rollspel och inte fattade hur man skulle göra. Dom andra 3 bannsen var att jag en gång råkade köra på någon och blev bannad för VDM. En annan gång var att jag blev slagen av en snubbe och jag var 1 tap med ett slag och då började jag slå ner honom för det var självförsvar. Han dör och reportar mig för rdm. Den senaste bannen var så felaktig och var för ca 1 vecka sedan. Jag och mina polare är sjuksköterskor och såg en död person. För att förbättra vår rp så kollade jag var dödsorsaken inträffat och sedan skulle ta in han till ett rönken rum för att rönka hans ben som han hade brutit och sedan satt jag på gipps och blev bannad för att han tydligen trodde jag sökte igenom han men så var det inte.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda är att säga till kin vän att det inte är lämplig att skjuta med jaktgevär och att han kan få en flygbiljett för det. Jag ångrar att jag inte gjorde det och kommer alltid varna mina kompisar innan dom gör något för dom är inte så kunniga inom rp
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket efter min ban såklart
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001380516db
Vad är din discord tagg? Eken#2851
Vem var det som bannade dig? Monkril
Hur lång tid var din ban? 30dygn
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Skjuter med jaktvapen på folk
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han trodde det var jag som sköt men det var en annan men så var det inte i scenariot
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev rånad runt 11:50 av en snubbe i en Grön Saab. Då ringde jag ungefär 4-5 pers så spred vi ut oss och leta efter denna saab. Efter ungefär 1 timmes letande så ringer min polare Abdi och säger att han ser en grön saab där man säljer droger. Då väntar Abdi in två till och väljer att åka in och snacka med den gröna Saaben. (Endast snacka, för att få reda på mer info vem det var och om det var rätt person) Sedan blir alla av de rånade när de kör in. Då har jag precis kommit dit så jag gömmer mig vid sidan av vägen lite längre bort och ser hela scenariot. Efter rånet blir de släppta och får åka därifrån, då åker jag ut på vägen och mina polare följer efter. Då ser vi bakom oss att den gröna Saaben kör svin snabbt efter oss medans vi är påväg till vårat gänghus för att ta ut ett varsitt vapen som vi blivit rånade på. Jag och en bil kommer till huset medans den tredje bilen där Abdi och två till satt i åker förbi gängstället så att inte den gröna saaben ska se vart vårat gängställe ligger. Jag och den bilen som var med mig springer snabbt in och hämtar en varsin AK47. När jag kommer ut på vägen igen för att ge honom AK47 och då ser vi den gröna saaben åka snabbt efter våra vänner. Ungefär 2-3 sekunder efter hör vi skottlossning från dit de åkte och eftersom vi vet att alla personer i min polares bil inte har några vapen så fattar vi att det är den gröna saaben som skjutit våra polare. Så jag och min polare åker snabbt efter då hittar vi Abdi ner skjuten vid en orange RS6, efter 1-2 minuter hittar vi den gröna saaben precis bredvid vårat gängställe. Då ser vi dem åka upp till ett litet industri område så vi följer sakta bakom dem så de inte märker. När vi kommer dit så smyger vi fram med AK47 samtidigt som jag ringer en till vän (Alfons) och säger att han ska komma. Vi börjar gå mot ett ställe där vi tror att dem är men sedan hör vi en bildörr stängas bakom oss och då ser vi den gröna saaben åka bort. När saaben närmar sig märker vi att vi måste dra fram våra vapen och avfyra för att undvika att vi själv blir nedskjutna för att skydda mig själv. Vi har bråkat mot detta gäng som satt i bilen tidigare och de hade samma kläder och samma bil. Blev också rånad av en av dem tidigare som hade EXAKT samma kläder som när rånet skedde. Scenariot skedde vid ett ställe som låg på ett avlägset ställe precis utanför staden. Vi hade också jaktvapen som vi inte andvände. En av mina kmpisar tar fram sin psg1 och skjuter och sedan kommer det en staff och bannar mig
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att det var inte jag som sköt och han kunde även banna alla istället för att gissa vem det var.
Hur många tidigare avstängningar har du? 6
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För ungefär ett år sedan så fick jag 3 st banns som bara var i 1 dag då jag hade pratat ooc men det var då jag var ny med rollspel och inte fattade hur man skulle göra. Dom andra 3 bannsen var att jag en gång råkade köra på någon och blev bannad för VDM. En annan gång var att jag blev slagen av en snubbe och jag var 1 tap med ett slag och då började jag slå ner honom för det var självförsvar. Han dör och reportar mig för rdm. Den senaste bannen var så felaktig och var för ca 1 vecka sedan. Jag och mina polare är sjuksköterskor och såg en död person. För att förbättra vår rp så kollade jag var dödsorsaken inträffat och sedan skulle ta in han till ett rönken rum för att rönka hans ben som han hade brutit och sedan satt jag på gipps och blev bannad för att han tydligen trodde jag sökte igenom han men så var det inte.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda är att säga till kin vän att det inte är lämplig att skjuta med jaktgevär och att han kan få en flygbiljett för det. Jag ångrar att jag inte gjorde det och kommer alltid varna mina kompisar innan dom gör något för dom är inte så kunniga inom rp
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket efter min ban såklart
Har du läst våra regler? Ja