- Meddelanden
- 735
- Reaction score
- 48
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198900123355/
Ditt Hex-ID: 1100001380516db
Vad är din discord tagg? Eken#2851
Vem var det som bannade dig? Olle.P.
Hur lång tid var din ban? 20dygn
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat login och meta gaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För min dator stängdes av i ett scenario
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner är uppe vid brandstationen och ska köpa hus. Vi parkerar bilen och börjar gå runt och hitta hus. Efter ett tag kommer det fram en grabb med pistol och alla mina vänner springer förutom mig för att jag inte hade något vasst eller annat på mig. Han tar mig till ett hörn och sedan dyker det upp en bil. Han säger att jag skulle få flygbiljett som jag antar ä att han trodde jag kännde dom och att jag tog in information till spelet. Han börjar skjuta mot dom och tar in mig i hans bil. Min mamma sa att det var mat 5 min innan jag blev kidnappad och sedan drog hon ut strömkabeln. Jag sätter in den och går in i multistaden och är bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som bröt mot reglerna(gjorde fel) och tänker aldrig mer lämna i ett scenario och ångrar att jag inte gjorde det min mamma sa och det kommer aldrig ske igen.
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. DEN FÖRSTA BANNEN=
Jag blev rånad runt 11:50 av en snubbe i en Grön Saab. Då ringde jag ungefär 4-5 pers så spred vi ut oss och leta efter denna saab. Efter ungefär 1 timmes letande så ringer min polare Abdi och säger att han ser en grön saab där man säljer droger. Då väntar Abdi in två till och väljer att åka in och snacka med den gröna Saaben. (Endast snacka, för att få reda på mer info vem det var och om det var rätt person) Sedan blir alla av de rånade när de kör in. Då har jag precis kommit dit så jag gömmer mig vid sidan av vägen lite längre bort och ser hela scenariot. Efter rånet blir de släppta och får åka därifrån, då åker jag ut på vägen och mina polare följer efter. Då ser vi bakom oss att den gröna Saaben kör svin snabbt efter oss medans vi är påväg till vårat gänghus för att ta ut ett varsitt vapen som vi blivit rånade på. Jag och en bil kommer till huset medans den tredje bilen där Abdi och två till satt i åker förbi gängstället så att inte den gröna saaben ska se vart vårat gängställe ligger. Jag och den bilen som var med mig springer snabbt in och hämtar en varsin AK47. När jag kommer ut på vägen igen för att ge honom AK47 och då ser vi den gröna saaben åka snabbt efter våra vänner. Ungefär 2-3 sekunder efter hör vi skottlossning från dit de åkte och eftersom vi vet att alla personer i min polares bil inte har några vapen så fattar vi att det är den gröna saaben som skjutit våra polare. Så jag och min polare åker snabbt efter då hittar vi Abdi ner skjuten vid en orange RS6, efter 1-2 minuter hittar vi den gröna saaben precis bredvid vårat gängställe. Då ser vi dem åka upp till ett litet industri område så vi följer sakta bakom dem så de inte märker. När vi kommer dit så smyger vi fram med AK47 samtidigt som jag ringer en till vän (Alfons) och säger att han ska komma. Vi börjar gå mot ett ställe där vi tror att dem är men sedan hör vi en bildörr stängas bakom oss och då ser vi den gröna saaben åka bort. När saaben närmar sig märker vi att vi måste dra fram våra vapen och avfyra för att undvika att vi själv blir nedskjutna för att skydda mig själv. Vi har bråkat mot detta gäng som satt i bilen tidigare och de hade samma kläder och samma bil. Blev också rånad av en av dem tidigare som hade EXAKT samma kläder som när rånet skedde. Scenariot skedde vid ett ställe som låg på ett avlägset ställe precis utanför staden.
DEN ANDRA BANNEN=
Jag och min vän stod vid en gata och han frågade om jag ville testa hans nya bil han köpte precis. Jag hoppade in i bilen och han tryckte på F och hoppade ur. Jag stannade bilen men precis inann den helt var stannad så går han framför bilen och jag kör på honom. En polis såg detta och gick fram och snackade med mig och jag gjorde allt han sa med sen sa plisen ''vet du vem det är'' och då sa jag ''ja det är min vän'' men samtidigt råkade jag säga att vi snackade discord. Jag ångrar detta jättemycket n och kommer aldrig göra om det.
DEN TREDJE BANNEN=
Jag stod vid marja-lisa bil och skulle köpa bil, sen snackade någon med mig och min kompis skrek och då råkade jag säga ''min vän pratar högt så kan inte höra'' och jag ångrar att jag inte tänkte efter vad jag sa för att jag dampa på min kompis. Sedan blev jag bannad efter 1 sek.
Den fjärde=
Jag stod marja-lisas bil och skulle en fin bil men sen kom det en snubbe som standard kläder och då ville ag va h hjälpa han och sa ska jag skjutsa dig till klädbutiken och då sa han 'ja' men jag råkade säga efter ''för annars kan du bli bannad'
Den femte= Jag och mina polare stod vid torget och chillade sedan kom de in en snubbe som var död till servern. Jag hanterar han och vill se vd som hänt men då kommer det en mod som bannade mig för han trodde jag tömde snubben på grejer
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att äta middag innan kidnappningen hände
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut massor!!
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001380516db
Vad är din discord tagg? Eken#2851
Vem var det som bannade dig? Olle.P.
Hur lång tid var din ban? 20dygn
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat login och meta gaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För min dator stängdes av i ett scenario
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner är uppe vid brandstationen och ska köpa hus. Vi parkerar bilen och börjar gå runt och hitta hus. Efter ett tag kommer det fram en grabb med pistol och alla mina vänner springer förutom mig för att jag inte hade något vasst eller annat på mig. Han tar mig till ett hörn och sedan dyker det upp en bil. Han säger att jag skulle få flygbiljett som jag antar ä att han trodde jag kännde dom och att jag tog in information till spelet. Han börjar skjuta mot dom och tar in mig i hans bil. Min mamma sa att det var mat 5 min innan jag blev kidnappad och sedan drog hon ut strömkabeln. Jag sätter in den och går in i multistaden och är bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som bröt mot reglerna(gjorde fel) och tänker aldrig mer lämna i ett scenario och ångrar att jag inte gjorde det min mamma sa och det kommer aldrig ske igen.
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. DEN FÖRSTA BANNEN=
Jag blev rånad runt 11:50 av en snubbe i en Grön Saab. Då ringde jag ungefär 4-5 pers så spred vi ut oss och leta efter denna saab. Efter ungefär 1 timmes letande så ringer min polare Abdi och säger att han ser en grön saab där man säljer droger. Då väntar Abdi in två till och väljer att åka in och snacka med den gröna Saaben. (Endast snacka, för att få reda på mer info vem det var och om det var rätt person) Sedan blir alla av de rånade när de kör in. Då har jag precis kommit dit så jag gömmer mig vid sidan av vägen lite längre bort och ser hela scenariot. Efter rånet blir de släppta och får åka därifrån, då åker jag ut på vägen och mina polare följer efter. Då ser vi bakom oss att den gröna Saaben kör svin snabbt efter oss medans vi är påväg till vårat gänghus för att ta ut ett varsitt vapen som vi blivit rånade på. Jag och en bil kommer till huset medans den tredje bilen där Abdi och två till satt i åker förbi gängstället så att inte den gröna saaben ska se vart vårat gängställe ligger. Jag och den bilen som var med mig springer snabbt in och hämtar en varsin AK47. När jag kommer ut på vägen igen för att ge honom AK47 och då ser vi den gröna saaben åka snabbt efter våra vänner. Ungefär 2-3 sekunder efter hör vi skottlossning från dit de åkte och eftersom vi vet att alla personer i min polares bil inte har några vapen så fattar vi att det är den gröna saaben som skjutit våra polare. Så jag och min polare åker snabbt efter då hittar vi Abdi ner skjuten vid en orange RS6, efter 1-2 minuter hittar vi den gröna saaben precis bredvid vårat gängställe. Då ser vi dem åka upp till ett litet industri område så vi följer sakta bakom dem så de inte märker. När vi kommer dit så smyger vi fram med AK47 samtidigt som jag ringer en till vän (Alfons) och säger att han ska komma. Vi börjar gå mot ett ställe där vi tror att dem är men sedan hör vi en bildörr stängas bakom oss och då ser vi den gröna saaben åka bort. När saaben närmar sig märker vi att vi måste dra fram våra vapen och avfyra för att undvika att vi själv blir nedskjutna för att skydda mig själv. Vi har bråkat mot detta gäng som satt i bilen tidigare och de hade samma kläder och samma bil. Blev också rånad av en av dem tidigare som hade EXAKT samma kläder som när rånet skedde. Scenariot skedde vid ett ställe som låg på ett avlägset ställe precis utanför staden.
DEN ANDRA BANNEN=
Jag och min vän stod vid en gata och han frågade om jag ville testa hans nya bil han köpte precis. Jag hoppade in i bilen och han tryckte på F och hoppade ur. Jag stannade bilen men precis inann den helt var stannad så går han framför bilen och jag kör på honom. En polis såg detta och gick fram och snackade med mig och jag gjorde allt han sa med sen sa plisen ''vet du vem det är'' och då sa jag ''ja det är min vän'' men samtidigt råkade jag säga att vi snackade discord. Jag ångrar detta jättemycket n och kommer aldrig göra om det.
DEN TREDJE BANNEN=
Jag stod vid marja-lisa bil och skulle köpa bil, sen snackade någon med mig och min kompis skrek och då råkade jag säga ''min vän pratar högt så kan inte höra'' och jag ångrar att jag inte tänkte efter vad jag sa för att jag dampa på min kompis. Sedan blev jag bannad efter 1 sek.
Den fjärde=
Jag stod marja-lisas bil och skulle en fin bil men sen kom det en snubbe som standard kläder och då ville ag va h hjälpa han och sa ska jag skjutsa dig till klädbutiken och då sa han 'ja' men jag råkade säga efter ''för annars kan du bli bannad'
Den femte= Jag och mina polare stod vid torget och chillade sedan kom de in en snubbe som var död till servern. Jag hanterar han och vill se vd som hänt men då kommer det en mod som bannade mig för han trodde jag tömde snubben på grejer
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att äta middag innan kidnappningen hände
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut massor!!
Har du läst våra regler? Ja