Nekad Ekenn11 | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eken

Icke Medlem
Meddelanden
735
Reaction score
48
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198900123355/

Ditt Hex-ID: 1100001380516db

Vad är din discord tagg? Eken#2851

Vem var det som bannade dig? Monkril

Hur lång tid var din ban? 30dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Skjuter med jaktvapen på folk

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han trodde det var jag som sköt med jaktvapnet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var många som stod vid torget. En av mina vänner blir skjutenav en sniper(jaktvapen). Det kommer flera staffs och är över oss. Jag höll i mitt jaktvapen medans jag försökte rädda min person för att jag är sjukvårdare och ville att han skulle återupplivas. Killen som sköt min vän leftade gamet(combat log) och undvek scenariot så att jag fick all skit. Efter jag gjort hjärt och lung räddning på min kompis så ger jag han allt han behövde som var alvedon, bandages och vatten för han hade ont i huvudet och han behövde ha bandages på si fot där han blev skjuten. Det var bara monkril kvar som vr över oss och då trodde han att det var jag som sköt min vän trotts att jag inte gjorde det och skulle aldrig göra sånt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att snubben combat logade direkt efter jag sköt och jag behövde rädda min vän men bara för jag gjorde det och höll i mitt jaktvapen så blev jag misstänk. Jag vet regeln att man inte får skjuta med jaktvapen om det inte är på djur som man jagar. Jag hade id på snubben som sköt min vän som var 52 men jag damapade så mycket så jag inte pallade reporta honom och jag glömde klippa de senaste 30 sek så jag tog på mig all skit och fattar till 100%varför jag blev bannad men som sagt skulle aldrig döda mina vänner och är sjukvårdare så det make no sense

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. DEN FÖRSTA BANNEN=
Jag blev rånad runt 11:50 av en snubbe i en Grön Saab. Då ringde jag ungefär 4-5 pers så spred vi ut oss och leta efter denna saab. Efter ungefär 1 timmes letande så ringer min polare Abdi och säger att han ser en grön saab där man säljer droger. Då väntar Abdi in två till och väljer att åka in och snacka med den gröna Saaben. (Endast snacka, för att få reda på mer info vem det var och om det var rätt person) Sedan blir alla av de rånade när de kör in. Då har jag precis kommit dit så jag gömmer mig vid sidan av vägen lite längre bort och ser hela scenariot. Efter rånet blir de släppta och får åka därifrån, då åker jag ut på vägen och mina polare följer efter. Då ser vi bakom oss att den gröna Saaben kör svin snabbt efter oss medans vi är påväg till vårat gänghus för att ta ut ett varsitt vapen som vi blivit rånade på. Jag och en bil kommer till huset medans den tredje bilen där Abdi och två till satt i åker förbi gängstället så att inte den gröna saaben ska se vart vårat gängställe ligger. Jag och den bilen som var med mig springer snabbt in och hämtar en varsin AK47. När jag kommer ut på vägen igen för att ge honom AK47 och då ser vi den gröna saaben åka snabbt efter våra vänner. Ungefär 2-3 sekunder efter hör vi skottlossning från dit de åkte och eftersom vi vet att alla personer i min polares bil inte har några vapen så fattar vi att det är den gröna saaben som skjutit våra polare. Så jag och min polare åker snabbt efter då hittar vi Abdi ner skjuten vid en orange RS6, efter 1-2 minuter hittar vi den gröna saaben precis bredvid vårat gängställe. Då ser vi dem åka upp till ett litet industri område så vi följer sakta bakom dem så de inte märker. När vi kommer dit så smyger vi fram med AK47 samtidigt som jag ringer en till vän (Alfons) och säger att han ska komma. Vi börjar gå mot ett ställe där vi tror att dem är men sedan hör vi en bildörr stängas bakom oss och då ser vi den gröna saaben åka bort. När saaben närmar sig märker vi att vi måste dra fram våra vapen och avfyra för att undvika att vi själv blir nedskjutna för att skydda mig själv. Vi har bråkat mot detta gäng som satt i bilen tidigare och de hade samma kläder och samma bil. Blev också rånad av en av dem tidigare som hade EXAKT samma kläder som när rånet skedde. Scenariot skedde vid ett ställe som låg på ett avlägset ställe precis utanför staden.

DEN ANDRA BANNEN=
Jag och min vän stod vid en gata och han frågade om jag ville testa hans nya bil han köpte precis. Jag hoppade in i bilen och han tryckte på F och hoppade ur. Jag stannade bilen men precis inann den helt var stannad så går han framför bilen och jag kör på honom. En polis såg detta och gick fram och snackade med mig och jag gjorde allt han sa med sen sa plisen ''vet du vem det är'' och då sa jag ''ja det är min vän'' men samtidigt råkade jag säga att vi snackade discord. Jag ångrar detta jättemycket n och kommer aldrig göra om det.

DEN TREDJE BANNEN=
Jag stod vid marja-lisa bil och skulle köpa bil, sen snackade någon med mig och min kompis skrek och då råkade jag säga ''min vän pratar högt så kan inte höra'' och jag ångrar att jag inte tänkte efter vad jag sa för att jag dampa på min kompis. Sedan blev jag bannad efter 1 sek.

Den fjärde=
Jag stod marja-lisas bil och skulle en fin bil men sen kom det en snubbe som standard kläder och då ville ag va h hjälpa han och sa ska jag skjutsa dig till klädbutiken och då sa han 'ja' men jag råkade säga efter ''för annars kan du bli bannad'

Den femte= Jag och mina polare stod vid torget och chillade sedan kom de in en snubbe som var död till servern. Jag hanterar han och vill se vd som hänt men då kommer det en mod som bannade mig för han trodde jag tömde snubben på grejer

Den sjätte=
Jag var vid skatteverket och ringde mekonomen för att lga min kross. Han kommer och han lagar den men precis innan jag skulle säga namnet så dödar någon mig(rsm) och jag reportar för det var en kill utan anledning. Min kompis var också där och började ta mig till sjukhust men så blir jag bannad

Det har vart många felaktiga banns under tiden jag levt i multistaden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde gjort många saker som till exempel reporta snubben, inte hålla i mitt aktvapen under hjärt och lung räddningen och för det mesta dels inte ens ha på mig jaktvapen när jag inte jagade

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart

Väldigt mycket

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top