Nekad Ekenn11 | Ban överklagan [JJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Eken

Icke Medlem
Meddelanden
735
Reaction score
48
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198900123355/

Ditt Hex-ID: 1100001380516db

Vad är din discord tagg? Eken#2851

Vem var det som bannade dig? Philip302

Hur lång tid var din ban? står ej

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Tjatar om att kolla ban överklagan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag skrev till en mod/support om han kunde kolla bannöverklagan !

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad ingame och blev stressad för det var 1h kvar tills en utbildning till alla sjukvårdare skulle komma. Jag skriver till Olle.P. om han kunde kolla en bannöverklagan för att jag ville med högsta vilja bli avbannad så fort som möjligt för att vara med i utbildningen men då blev jag bannad för att tjata men jag skrev abar 1 gång till olle.p och jag ångrar att jag bad han om att kolla banöverklagan och ska aldrig be om samma sak igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var till 100% jag som gjorde fel för jag bröt mot en regel som är att be en mod eller supporter om att göra en sak som t.ex. kolla bannöverklagan och jag kommer aldrig göra om det igen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte be olle.p om hjälp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv Du får sluta göra ban överklagningar du får vänta 10 dagar tills en ny annars kan det leda till ban

Tillbaka