Accepterad Eken34 | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eken34

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198831797585/

Ditt Hex-ID: 110000133f28551

Vad är din discord tagg? peek_ghost#0865

Vem var det som bannade dig? 9westman

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Teknisk sätt borde jag gjort något fel, men jag vet inte vad. För eftersom de inte gett en anldening och det tycker jag man ska ge om man stänger av en permanent. SÅ jag vet inte vrf jag blibit bannad och dörför väljer jag att göra en överklagan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte ihåg vad som hände för jag har inte spelat sen i vintras.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker absolut att den var felaktig för jag fick inte veta vad jag gjort för fel. För jag fick ban sen står det inte vrf så, ja jag tycker de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har väll varit så här små avstängningar i typ några dagar eller timmar, anledningar va typ att det hände massa buggar och skit.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I det här fallet vet jag faktiskt inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ksk ska ta mer lugnt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det är klart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka