Nekad Eken | Polismyndigheten Ansökan (tomten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eken

Icke Medlem
Meddelanden
735
Reaction score
48
Ange ditt födelsedatum: 22 Maj 2006

Vad heter du på discord? !Eken#2851

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1500

Hur aktiv kommer du att vara? Väldigt aktiv, ca 3-4 timmar/dag

Vad heter du? Kurt Andersson

Hur gammal är du? 35

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? jag vill bli polis för att göra staden till en tryggare plats, jag är en väldigt modig person och vågar ta många risker. Som polis skulle jag gjort mitt bästa för att rädda staden och göra den lugnare, jag har varit polis för ca 3 månader sedan men jag fick en son så jag behövde avgå som polis för att ta hand om min son. Jag älskade mitt yrke som polis men det höll inte mer när min sambo och jag fick barn. Nu vill jag fortsätta att jobba inom kåren och träffa mina fantastiska kolegor. Min pappa var även också polis när jag var 8 år man han gick bort under en skottlossning då han fick 2 skott i magen. Min pappa sa till mig att ta över hans plats i polisledningen en gång i tiden och främst förverkliga min dröm men även stå för mina ord till pappa.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det jag tycker är viktigast inom polisyrket är att vara en modig person, ha en bra radiodisciplin, kunna lagarna utantill och att kunna samtala med andra människor. Om du inte kan göra dom sakerna så kommer bli svårt inom ditt yrke som polis och att du inte ens får jobbet som polis. Kan man inte dom sakerna borde man träna på det också och sedan ansöka till polis.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det är bland dom tuffaste jobben i stan, du måste vara modig och att man hjälper andra människor. Du är ute och patrullerar på gatorna och försöker göra staden till en lugnare plats. Vet polisen att det finns kriminella folk i staden eller att folk bryter mot regler så är det deras plikt att ta tag i det. Till exempel: polisen får in en anmälan på en man som kört 250 km/h på motorvägen, polisen vet alla information om han samt har bevis. Då ska polisen ta tag i att hitta hen och sedan rätta ut det.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har varit polisinspektör sedan innan och hade ett antal utbildningar, jag var piketen, hade span utbildning, mc utbildad, tung vapenlicens och en väldigt bra radiodisciplin. Med dom erfarenheterna tror jag att jag kommer kunna lyckas bra och fortsätta medverka i kåren och hjälpa staden.

Hur är du som person? Jag som person är väldigt modig, jag blir inte arg lätt, om jag får ett uppdrag/en uppgift att göra så försöker jag till 100% att klara av det/göra det. Jag är väldigt snabblärd och får in saker lätt i huvudet. En negativ egenskap om mig är att jag kan försova mig väldigt lätt. Om jag har satt klockan på 07:00 så kommer jag förmodligen somna om till 08:00 men jag tränar på det och kommer förmodligen bli bättre på det.

Är det något vi bör veta om dig? Tror Nils och andra i ledningen vet mycket om mig så nej inte just nu iallafall.
Tack för mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka