Accepterad Eken | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eken

Icke Medlem
Meddelanden
735
Reaction score
48
Vad är din steam profil länk? Eken#2851

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? !Eken#2851

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kurt Andersson och älskar bilar och hjälpa folk. Kurt är 35 år gammal, han har innan jobbat inom polisen och vart högt uppsatt. Kurt har tänk sig att bli plis igen och hjälpa satden så att det kan bli en tryggare plats. Han hatar kriminella svin och vill att alla ska åka in i fängelset. Kurt's mål med sitt liv är att ha hjälp så många människor som är i fara så att han inte kan räkna mer. Kurt's bästa vän hetre Niklas som även och har medverkat inom kåren, dom var bästa vänner och hjälpte varann väldigt mycket i sina dagar som polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på servern eftersom att jag spelat på Unive ett bra tag. Jag har en bra rp nivå och försöker utveckla scenarion så gott det går och så långa som det går. Jag har även varit staff på Unive sedan innan och har en bra koll på vad man får göra och vad man ine får göra. Därför ska just jag bli medlem på Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig intresserad till att bli medlem på Unive är för att jag edast rp.at på Unive. Jag har knappt rp på e annan server och jag känner mig hemma just här på Unive. Jag vart bannad i Fredags och innan det har jag varit medlem i nästan 1 år

Hur hittade du Unive? Genom en vän som spelade på Unive men det var ett bra tag sedan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa på vällutvecklade scenarion som går och höja rp nivån på servern så det blir en extremt bra inlevelse i självaste rollspelandet och att det känns som verkligheten. Sedan vill jag inte heller spela för makt och epngar och enbart vara rik utan att främst ha ROLIGT och spela.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det jag har som mål med Unive är att bli en framgångsrik rp:re på servern. Jag vill ha en extremt bra på-nivå och ha väldigt bra scenarion. Om det inte skulle uppfyllas så skulle inlevelsen i självaste rp inte var den bästa. Så det är mina mål på Unive och i mitt rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka