Eken | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eken

Icke Medlem
Meddelanden
735
Reaction score
48
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Eken#2851

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag:16-23
Tisdag: 16-23
Onsdag: 16-23
Torsdag: 16-23
Fredag: 20-02
Lördag: 12-18, 21-02
Söndag: 11-17, 19-22

Berätta om dig själv Jag är en kille på 14 år som älskar rp främst att rp på mutistaden, jag är en väldigt hjälpsam person som älskar att hjälpa till med olika saker med t.ex. som staff arbete på multistaden, jag är väldigt trevlig och har en god ton år folket som rp på staden så dom känner sig trygga och får en bra inblick som mig som person, jag har väldigt stora intressen som att mecka med bilar och köpa dyra bilar och älskar att spela fotboll med vänner, jag älskar att rp:a, jag försöker utveckla servern så gott det går genom att jag nu är WL-Ansvarig och tycker det är jätte kul att träffa nya människor, jag gillar inte när folk lallar eller bryter mot reglerna ooc som jag ser ganska mycket inne på multistaden, jag kan lägga ansvar på mig själv och vill helst lösa alla problem som går!!!

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli staff så skulle jag hjälpa med servern så gott som jag kan och utveckla servern så mycket som jag kan, jag kommer vara aktiv gällande staff arbete och för mig så hatar jag folk som lallar och pratar ooc och då kan jag ta ansvar som staff att ta hand om det problemet, jag kommer noclipa runt i staden och cheka så folk följer reglerna och rp bra, jag kommer bemöta folk bra och sköta mitt staff arbete här på multistaden båda ingame och ooc, jag känner att nybörjar rp är en viktig del inom rp som jag vill utveckla genom att speca folk som inte rp så länge och helt enkelt vill hjälps dom att bygga på sin rp, kriminell rp är en stor del inom rp i multistaden då jag har bra koll på vad man får göra som kriminell och inte göra och även på yrken som polis och ambulans, jag kommer göra mitt staff arbete som support på ett rätt sätt då jag bannar rätt folk som inte kan rp och bryter mot regler på servern både ig och ooc, jag tar staffarbete på stor alvar och jag vill att multistaden sa växa och få en jätte bra rp på alla medlemmar

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag spelade för ca 1 år sen men jag tog en paus under sommarlovet och 3 månader fram men nu har jag spelat i 2 månader i streck och älskar att rp på multistaden

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag har länge spelat på multistaden och känner att det är bar rp, bar staffs men det finns flk som inte kn rp och som jag vill hjälpa, jag har nu under en period varit wl-ansvarig på servern och känner att jag kan göra med jobb som att bygga upp servern på ett bra sätt och ta mitt staff arbete på stort alvar. Jag vill att vi ska kunna bygga upp en server så att allting ska fungera utan krångel och massa buggar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag känner att jag kommer kunna bidra med en stor nytta för att kunna bygga upp servern genom att hjälps till med servern och hjälpa människorna i support med att lyssna på vad som har att säga och hjälpa de på bästa sätt, jag kommer kunna ta kritik och inte bry mig om någon blir arg över en ban dom fick, om jag ska ta tag i ett ärende där mer är inblandade till exempel en fight så kommer jag ta in dom i support och låta alla tala till punkt och inte känna sig mindre värd, jag kommer banna de som inte kan reglerna på serven och åker runt och alla lallar och bryter mot reglerna och inte kan rp på ett bar sätt och då banna dom så det blir en bättre rp server och folket lär sig efter sina misstag. Jag kommer att läsa de flestas banöverklagelsor och inte avbanna mina vänner bara för att jag käner dom eller för att dom skrvit som tect i kvantitet då man ska kolla på vad personerna skrvit. Jag tror helt enkelt att jag kan göra ett bar staff arbete på servern!

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är nu servervakt på servern och wl-ansvarig då jag hjälper till med servern med att svbanna eller kcika folk som inte följer reglerna och jag har lärt mig mycket mer som servervakt och min rp har förändrats. Som wl-ansvarig har jag lärt mig mer att bemöta folk på ett bar sätt och göra så folk känner sig trygga och jag har bara tagit in seriösa rp till denna server så servern byggs upp på ett bra sätt med folk som inte lallar och kan rp. Jag känner att jag kan ta mig på ansvaret för att vara support.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ganska bra erfarenheter gällande kommandon:
/sqlpban=Du bannar en person då du måste skriva id efter och andledning
/noclip=Du gör dig onsynlig och åkerunt och specar folk
/tpm=Du teleporterar dig till en plats
/freeze=Du fryser någon så den ej kan röra sig
/dv=Du tar bort en bil
/bring id=Du drar en person till dig
/kick=Du kickar en person
/goto=Du specar en person som reportat
/sqlunban=Du avbannar en person som blicit godkädn efter banöverklagan

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det har jag:)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på denna server och tänker inte spela på någon annan för multistaden är bästa rp servern!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej känner att jag delat med mig av allt!

Godkänd efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka