Nekad Eken | Ansökan till Servervakt [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Eken

Icke Medlem
Meddelanden
735
Reaction score
48
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2006

Vad heter du på discord? Eken#2851

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? 7 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Göra allt för att servern ska bli bättre höja rp nivån något extremt då jag kickar/svban alla som gör fel och ska lära sig av sina misstag.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Varit staff här i 1,5 månader coh känner att Unive är den enda seriösa rp servern med mogna staffs och jag vill hjälpa servern så gott de går med att vara servervakt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att svbanna och kicka alla som gör fel och där med höja rp nivån och göra denna servern till en bra och roliga rp server. Ser jag någon göra grovt fel så tar jag de i support och förlänger bannen.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är en mogen spelare som kan alla regler och är väldigt aktiv och vill förbättra servern så gott de går

Varför vill du bli servervakt? För jag är ex mod på servern och tycker det är kul att kunna hjälpa till på Unive och då passar servervakt bra

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive [id] /kick [id] /svban [id] /report [text] /toggleid

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Kommer e ihåg flera månader sedan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Tillbaka