Inaktuell ejvoin | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ejvoin

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199097528913/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ejvin

Vad är ditt discord namn? MIKE JOHNSON#5346

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rikard Öhlund och är 31 år gammal och i skolan gick det bra i grundskolan tills 7-9, då blev det mer tufft. Och när det hade blivit svårt så började han började skolka osv vilket ledde till att han blev tvungen att gå om 9'an. Så det blev det en stor förändring i livet då hans föräldrar började förlora sina hopp for Rikard. Han kände skulden, när han insåg att hans föräldrar förlorade hopp så började han då att plugga mycket mycket mer och verkligen ta tag i skolan, han skulle fixa allt så att han skulle kunna uppnå mina mål. Sedan efter 9'an så gick han i gymnasium i 3 år och fick bra betyg i mesta ämnen. Nu förtiden så är han mycket ute med tanke på sin fritid. Han brukar gå och vandra i fjällen osv, sedan gillar han att spela dator och vara med vänner. Och han brukar ha som mål med livet att bara ta vara på varenda dag som går för att man vet inte vad som kommer hända i framtiden. Han brukar på sin fritid bara vara med mig själv och ta vara på tiden för att han pluggar så mycket måste han också ibland ta det lugnt på helgerna och när han inte är ledig så studerar han till att få en bra utbildning så man kan få ett bra och stabilt jobb. Han är inte så social för han aldrig var social under sin barndom, han litar inte på många personer för att han blev retad under sin barndom och han har ibland svårt att koncentrera. Han är bra på att hjälpa andra, han kan meka och han tar hand om naturen.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer som jag sa försöka få andra personer ha kul, jag och mina kompisar kommer kunna ha kul, jag tror jag skulle trivas här väldigt bra. Jag kommer tillföra bra rollspel, glädje och skratt. Man gör vad som helst för att få en kul rp situation.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är många inne, från vad jag vet så är det roliga och trevliga personer att hänga med, jag bjuder in nya kompisar att spela på den och det känns som en perfekt server.

Hur hittade du Unive? Det är en populär server för det är typ 200 inne.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få andras tid att gå snabbt, att få dom o ha kul och känna sig glad att spela på servern. Jag vill att andra ska inse hur kul det kan bli att rp'a för många gör inte det och jag känner att dom missar ut på en bra tid.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat på Makt Roleplay, Bernadotte servern, Snöstaden och jag har provat massa andra men inte spelat så mycket på dom.

Ojsan Simon! Här kanske du hamnade men glöm inte mig! Jag finns om du bara skrollar lite! Min var ju väldigt bra om du inte kommer ihåg!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka