Nekad ejvoin | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ejvoin

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199097528913/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ejvin

Vad är ditt discord namn? MIKE JOHNSON#5346

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rikard Öhlund och är 31 år gammal och i skolan gick det bra i grundskolan tills 7-9, då blev det mer tufft. Och när det hade blivit svårt så började han började skolka osv vilket ledde till att han blev tvungen att gå om 9'an. Så det blev det en stor förändring i livet då hans föräldrar började förlora sina hopp for Tore. Han kände skuldden, när han insåg att hans förläldrar förlorade hopp så började han då att plugga mycket mycket mer och verkligen ta tag i skolan, han skulle fixa allt så att han skulle kunna uppnå mina mål. Sedan efter 9'an så gick han i gymnasium i 3 år och fick bra betyg i mesta ämnen. Nu förtiden så är han mycket ute med tanke på sin fritid. Han brukar gå och vandra i fjällen osv, sedan gillar han att spela dator och vara med vänner. Och han brukar ha som mål med livet att bara ta vara på varenda dag som går för att man vet inte vad som kommer hända i framtiden. Han brukar på sin fritid bara vara med mig själv och ta vara på tiden för att han pluggar så mycket måste han också ibland ta det lugnt på helgerna och när jag inte är ledig så studerar jag till att få en bra utbildning så man kan få ett bra och stabilt jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag tycker servern är väldigt bra och det är roliga personer i.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är många inne och denna server känns bara mycket bättre än dom andra.

Hur hittade du Unive? Det är en populär server och det är typ 200 inne.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ge andra personer en bra tid.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ibland så spelar jag på Makt Roleplay men det är inte ofta. Jag spelar mest på denna.
 
Tillbaka
Top