- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199097528913/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ejvin
Vad är ditt discord namn? MIKE JOHNSON#5346
Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2005
Berätta om din karaktär. Rikard Öhlund, man och han är 25. Han hade inga vänner under sin barndom så han var oftast ensam, hans föräldrar orkade inte bryr sig för dom var skilda och drack alkohol. Han blev ofta retad för att han inte duschade eller inte hade rena kläder. Och detta pågick ända tills 6'an för då började hans föräldrar ta tag i livet igen och Josef började skaffa vänner. Han började ta tag i betygen igen och började få hopp i livet, hans drömjobb är nog mekonom för hans pappa hade en skruttig bil när han var liten och Josef gillade alltid att försöka hjälpa till och laga bilen för att han alltid har gillat meka. Hans favorit ämne i skolan var träslöjd för då fick man bygga och hålla på. Han hade inga släktingar i närheten under sin barndom för den delen. Han är bra på att hjälpa andra, han kan meka och han tar hand om naturen. Han är inte så social för han aldrig var social under sin barndom, han litar inte på många personer för att han blev retad under sin barndom och han har ibland svårt att koncentrera.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag och mina kompisar tycker att detta se ut som en kul server, det ser ut som mer stabil personer i denna server än i andra för i andra är alla so ologiska och moddar men från var jag vet att spelat utan whitelist så är alla i servern jag mött ganska cool och rolig. Jag har provat massa andra men inte spelat så mycket på andra, t ex snöstaden.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag kommer kunna tillföra bra rollspel, glädje och skratt. Jag kommer försöka göra allt jag kan för att få andra folk ha kul.
Hur hittade du Unive? Det är den mest populära servern i Sverige.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få andra att fortsätta vilja spela rp och på servern. Att alla ska ha kul och alla ska kunna komma överens. Att man ska kunna skapa seriösa scenarion och få folk att tycka servern är bra därför fortsätta spela.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat mest på Snöstaden sist men nu kommer jag och mina kompisar komma till Unive. Jag kommer också kanske få andra att vilja spela på den.
Vad är ditt namn i verkligheten? Ejvin
Vad är ditt discord namn? MIKE JOHNSON#5346
Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2005
Berätta om din karaktär. Rikard Öhlund, man och han är 25. Han hade inga vänner under sin barndom så han var oftast ensam, hans föräldrar orkade inte bryr sig för dom var skilda och drack alkohol. Han blev ofta retad för att han inte duschade eller inte hade rena kläder. Och detta pågick ända tills 6'an för då började hans föräldrar ta tag i livet igen och Josef började skaffa vänner. Han började ta tag i betygen igen och började få hopp i livet, hans drömjobb är nog mekonom för hans pappa hade en skruttig bil när han var liten och Josef gillade alltid att försöka hjälpa till och laga bilen för att han alltid har gillat meka. Hans favorit ämne i skolan var träslöjd för då fick man bygga och hålla på. Han hade inga släktingar i närheten under sin barndom för den delen. Han är bra på att hjälpa andra, han kan meka och han tar hand om naturen. Han är inte så social för han aldrig var social under sin barndom, han litar inte på många personer för att han blev retad under sin barndom och han har ibland svårt att koncentrera.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag och mina kompisar tycker att detta se ut som en kul server, det ser ut som mer stabil personer i denna server än i andra för i andra är alla so ologiska och moddar men från var jag vet att spelat utan whitelist så är alla i servern jag mött ganska cool och rolig. Jag har provat massa andra men inte spelat så mycket på andra, t ex snöstaden.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag kommer kunna tillföra bra rollspel, glädje och skratt. Jag kommer försöka göra allt jag kan för att få andra folk ha kul.
Hur hittade du Unive? Det är den mest populära servern i Sverige.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få andra att fortsätta vilja spela rp och på servern. Att alla ska ha kul och alla ska kunna komma överens. Att man ska kunna skapa seriösa scenarion och få folk att tycka servern är bra därför fortsätta spela.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat mest på Snöstaden sist men nu kommer jag och mina kompisar komma till Unive. Jag kommer också kanske få andra att vilja spela på den.