Nekad ejvoin | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ejvoin

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097528913/

Ditt Hex-ID: 110000143c94251 (Hex)

Vad är din discord tagg? MIKE JOHNSON#5346

Vem var det som bannade dig? Erek.

Hur lång tid var din ban? 5 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv ooc.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning, allt jag sa var "Kalla på gudarna för jag råkade köra på dig"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en fastbuggad bil vid inkörnings plattan vid torgets parkering, jag skulle köra in min rs6. Så jag tog min permobil för att köra ut den för jag inte ville skada rs6n. Sen så tydligen stog någon där jag skulle köra men det var inte så på min skärm, i min skärm var det ingen där sedan efter jag hade kört på bilen så var han där. Sedan sa jag "Kalla på gudarna för jag menade inte köra på dig." Och jag förstår inte hur det är ooc för alla i servern säger ju så och jag fick ban på FEM DAGAR. Det var väldigt överdrivet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ärligt tror att det var staffens fel. Alla säger ju så och 5 dagar ban bara för det.. Det är inte bra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var gången jag var trött och retade en kille och blev bannad i 3 dagar för "lallare".

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skrev en report innan, det är en fastbuggad bil vid torgets parkering kan ni ta bort den och det gjorde dom inte, så fort den bilen rörde sig undan så teleporterades den tillbaka. Jag antar att jag kunde ha kört till ett annat garage men hur skulle jag veta? Jag hade en permobil och en rs6 ute ska jag köra hela vägen till ett annat garage och sedan ta typ en voi tillbaks och ta min andra fordon?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte hålla på med fastbuggade bilar vid garage.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka