Nekad Ejjan | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ejjan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Ejjan1337/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Larsson

Vad är ditt discord namn? Ejjan#6354

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2004

Berätta om din karaktär. Sven Karlsson 41år

Sven växte upp i dem värmländska skogarna på 80-talet. John har alltid varit aggressiv och ohygglig, ingen har direkt känt sig trygg runt om honom. I tidig ålder lämnade hans mamma honom med Svens pappa. Så sen tidig ålder har han växt upp och gått i hans pappas fotspår. Sven har alltid varit motorcykel intresserad då hans pappa var med i en mc-klubb. En dag när Svens pappa var ute och åkte blev han kidnappad och det visade sig att han blev kidnappad av det riviala mc-klubben de hade krig med. Sven blev otroligt arg och ledsen. Han kände någon ilska i sig. Men vad Sven inte visste var att det var inte bara Svens pappa de var ute efter... utan Sven med. De ville kräva ut information från Sven. Nu är Sven ute på rymmen och letar efter en ny stad med nya möjligheter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan ge och ta mycket rp, jag tycker själv jag är jäkligt bra på att rp:a. Har rpat sedan 2017 och det var då jag började med rp. Jag vill utveckla min rp och tycker att denna servern är rolig då jag har varit inne då och då.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina polare kör på dennas servern och jag tycker att den verkar enormt rolig.

Hur hittade du Unive? Igenom mina polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utvecklas, även att ha kul och leverera bra rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna rollspela bättre med whitelist då jag inte kan göra så mycket nu då jag är owhitelistad. Jag vill gärna kunna göra mer saker och sedan fortsätta rpa på denna server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes sir! Ha en fortsatt trevlig dag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka