Nekad Ejemannen | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ejemannen

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198345423945/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? En Hund#8596

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Omar Galut, han är 21 år gammal och kom hit till denna staden för att starta ett nytt liv. Han är intresserad i bilar och vill börja jobba med något i den branschen. Han kommer från Syrien, han rymde från sina föräldrar när han var 15 och bodde hemma hos en man som äger en bil verkstad. Han jobbade i verkstaden för att få bo där och få mat. Efter några år så dog mannen Omar bodde hos och han ärvde en liten del pengar och han använde allt det för att ta sig hit till multistaden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att just jag ska bli whitelistad eftersom att jag RP:ar så realistiskt så möjligt. Jag försöker också att alltid följa reglerna på servern. Jag är ärlig så om jag har gjort något fel så tar jag straffet som jag får och jag har aldrig blivit bannad på denna eller någon annan server. När jag har varit inne på servern har jag märkt att det inte är så mång poliser inne (kan vara att jag bara inte ser dom) så jag kommer att bidra genom att bli polis.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för att jag har letat efter en aktiv server och jag har inte hittat en som är lika aktiv som denna,

Hur hittade du Multistaden? Min kompis började spela på den så tänkte jag att vi kan få ett roligt RP och de verkar som en bra och seriös server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli whitelistad på denna server för att jag har letat efter en aktiv server och jag har inte hittat en som är lika aktiv som denna,

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag är med i en amerikansk server som heter DOSARP och är på XBOX men jag är

Tar du inte din intervju innan 12.25 imorgon blir den automatiskt nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka