Nekad Ejemannen | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ejemannen

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198345423945/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? En Hund#8596

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Omar Galut. Han är en asylsökare från Kurdistan, och flydde till Sverige vid en väldigt ung ålder tillsammans med hans pappa. Dem bosatte sig i förorten Rosengård där han fick lära sig om den tuffa vägen i livet. Han hamnade direkt i fel kretsar och blev introducerad till det kriminella livet. Han började helt plötsligt tjäna massa pengar eftersom att han började sälja droger och han skaffade sig både fiender och vänner. Omar är även van vid skjutningar och misshandel vilket har gjort han fett stark mentalt och klarar påfrestningarna som en kriminell fick ta, både från polisen samt dem andra gängen. Men en olycklig dag så torskade Omar rejält. Polisen stoppade hans bil och hittade en laddad tabbe, samt 40 gubbar brunt. Han blev fälld i tingsrätten och fick sitta 3 år i kåken. När han kom ut valde han att ändra om sitt liv totalt. Eftersom att han är en jäkel på att köra bil bestämde han sig för att starta sin egen taxi firma med Noah och leva som en medborgare.
Omars främsta egenskaper är att han är rapp i käften, vilket kan gör att han kan ta sig ur knepiga situationer, både med polisen och kriminella. Han har ett bra tålamod och är sjukt bra på att köra bil vilket behövs när man ska vara en taxichaufför. Dock är Omars förflutna inte lika bra vilket påverkar hans vardag då han ofta blir stoppad av polisen eftersom att han var en f.d. kriminell.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en aktiv spelare på FiveM RP och skule vilja att komma in i en mer seriös RP server för att ha de roligar och mer seriöst RP

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har mycket erfarenhet inom RP och vill spela på en mer seriös server.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis började spela på den så tänkte jag att vi kan få ett roligt RP och de verkar som en bra och seriös server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha en rolig tid på FiveM och spela seriöst

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte just nu för att de flesta servarna när för oseriösa för att få ett bra RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka