Nekad Ejde | Ban Överklagan [The Don]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ejde

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199075806548/

Ditt Hex-ID: steam:1100001427dcd54

Vad är din discord tagg? ejde#7303

Vem var det som bannade dig? Vxaur

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 6b62ea5f-fb7a-4458-8500-06046566e648.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel genom att jag körde in i en grabb för jag va arg men har lärt mig att man inte ska köra in i folköverhuvudtaget även om du är skit arg eller av annan andleding

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i min bil vid sjuckhuset och bara chillade och sen så stog det en bil vid garaget vid sjuckhuset och jag var ganska nära den och skulle åka förbi och då åkte jag in i han en gång tror jag för att för mig så körde jag inte in i något fast hans bil rörde sig och då åkte grabben efter mig och körde in i mig och då när han backade badck så skulle jag ochså göra de och då åkte jag in i han ochså för att han gjorde så min bil typ gick sönder och då blev jag väligft arg och irriterad så jag körde in i han tillbaka vilket var fel så efter det så belv jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att det var dåligt gjort av mig och fel men han körde in i mig så jag tycker att det var fel av han ochså men jag vet att jag gjorde fel och körde in i han

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja en annan och det var att jag c logga fast mitt intret drogs ut av min mamma för att jag skrek för högt, jag lärde mig att vara mera lugn eller försöka vara det, men jag försöker frf att lära mig kontrolra mig när jag blir arg irl försöker att inte ta ut det i spelet utan irl

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara ågt iväg istället för att åka in i han tillbaka

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska ta det lugnt och inte köra in i folk även fast dom kör in i mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka