Accepterad Ejde | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ejde

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199075806548/

Ditt Hex-ID: steam:1100001427dcd54

Vad är din discord tagg? ejde#7303

Vem var det som bannade dig? MOEZZ

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-03-04 17_48_39.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte efter en bil och dom kanske inte fattade vad som hände för jag åkte efter en bil sen så slog jag han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis var på piren vilekt jag ochså var och min kompis satt i sin bil sen slog en kille ut honom ur bilen och tog hans bil och jag såg det och åkte efter han som tog bilen så jag åkte in i han lite småt sne åkte han tillbaka till prien och min kompis följde efter mig dit och när ha som snodde bilen var på piren så gick bilen sönder så vi hoppade ut och slog han och fråha varför tog han bilen och han svarade in sne belv jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för att min kompis och jag var på piren och min kompis blev urslagen fårn sin bil och någon grabb tog bilen och jag åkte eftere bilen jag körde in i han lite då och då sne så vände han och började åka till piren och sen så typ åkte han in i en stolpe på piren och bilen gick sönder så han hoppade ut och jag och min vvän började slå han för att inte svarade och sne blev jag bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det var för att jag blev slagen och belv arg irl och slog i bordet och mamma drog ut intetner det jag lärde mig var att jag borde ta det mera lugnt irl
för att min spel lämnades för att interet drogs ut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte skulle slagit honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja försöka vara lite mera lugn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka