Accepterad Ejde | Ban Överklagan (BANDA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ejde

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199075806548/

Ditt Hex-ID: steam:1100001427dcd54

Vad är din discord tagg? ejde#7303

Vem var det som bannade dig? Banda

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-26 030754.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att under tiden jag blev slagen så blev jag skit arg och slog i bordet och skrek så mamma stängde av internet så mitt spel stängdes av

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag sa jag var på sjukhuset och 2 personer började slå mig opch jag sa sluta fast de gjorde dom inte så jag blev arg irl och skrek och slog i bordet så min mamma drog ut internet kabeln för att det var sent på natten och medans jag skrek så väkte jag min lillebrorsa och min mamma blev arg och drog ut internet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej Ja för att jag vet att man inte får lämna eller byta posetion under kidnapning eller slagsmål nej för att jag fattar att man inte ska lämmna och sånt när man blir slagen men min mamma drog ut kabel till internet så kunde inte göra nåt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja 1 gång tror det var VDM eller sunt förnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså jag tror det blir svårt men jag borde vart mera lugnare irl

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes jag vet redan att man inte ska lämna när det händer saker och jag ska försöka att va mer lugn irl så jag it väcker halva familjen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka