Accepterad Ejdarn | Medlem ansökning [El Schizo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ejdarn

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? Ejdarn#4853

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Lindén 25år som bor i en liten by i södra Skåne. Som liten hade han det tufft, skolan gick inte bra eftersom hade brydde sig inte om något. Allt de berodde på hans familjestatus hemma, han bråka med sin far, sin mor samt sin äldre bror. Han mådde inte bra och de gick ut över skolan. I skolan bråkade han mycket, han kom inte överens med någon förutom hans ''gäng''. Dom var likadana som Björn det skulle bråkas, mobbas slåss osv. Björn visste inte riktigt vad som är rätt och fel. Björn gick ut 9an med godkänt i matte, svenska och engelska.

Han lyckas komma in på en skola med inriktning transport. Likadant där var inte snäll, han bråkade och var otrevlig. Men han lyckas gå där i 2år och får ett B-körkort. Men efter det så hände det en riktigt dålig incident på skolan, det var så pass dåligt att han blir avstäng från skolan samt förlorar hela sin utbildning. Det som hände var att Björn hade rökat en jolle men glömt att han ska övningsköra i en lastbil samma dag. Hur gör björn? jo han sätter sig bakom ratten med läraren bredvid sig och kör. Läraren märker att han kör konstigt, lite vingligt samt har inte den fokusen man har i trafiken. Så efter ca 10 minuter in i övningskörandet så kör en bil om honom och lite längre fram ska bilen svänga till höger ut på en lite mindre väg. Björn bromsar inte och kör på bilen bakifrån. Det blev utredning av hela händelsen och Björn fick blåsa samt lämna kisse prov. Allt detta blev en vändning i Björns liv men på fel håll.

Idag 2023-01-24 bor Björn själv i en lägenhet, knarkar fortfarande och mår riktigt dåligt. Han vill bort, han vill inte vara i söndra Skåne. Han vill träffa nytt folk, komma bort från sina minnen, han ska ändra på sitt liv.

Fortsättning följer när han flyttar till storstan Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett roligt rp med mycket bra scenarion. Jag har fullt med energi att lägga på många roliga scenarion. En aktiv spelare som är väldigt glad och positiv till allt. Jag vill att allt ska utvecklas, mitt rp, andras rp samt servern överlag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte alltid vinna sina scenarion utan tänka lite på den du rpar med att han ska också ha kul. Vi alla ska ha kul, vi båda kan vinna på olika sätt. Ibland kan du bli stoppad av polisen, jag kan köra där ifrån. Men hur kul är det för polisen om jag bara kör? låta dom vinna lite. Lite ge och ta då blir det bra och roligt som alla vill.

Hur hittade du Unive? En polare tipsa mig samt att jag har sätt lite från servern på twitch.

Vidare till muntliga, du har 48 timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka