Nekad Einstein | Medlem ansökning (RogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Einstein

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198963865090/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lincoln

Vad är ditt discord namn? Einstein#4700

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är ganska "normal" tar dagarna som dem kommer. han blir lätt uppretad på saker men är ofta ganska trevlig. han gillar fordon så som bilar mc-s med mera. han är 21 år. han kommer från "sverige-stockholm" och han gillar även att skaffa nya vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är ganska aktiv och sköter rp-n ganska bra. jag tycker även att jag skapar bra och roliga senarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker rp-n är ganska bra uppsatt, många jobb, många saker som andra servrar kanske inte har. och det är väldigt snygg design på allt i servern.

Hur hittade du Unive? hittade servern från tiktok å twitch, streamern heter cosmos_bt tror jag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jobba på något roligt ställe som typ bilfirma eller som securitas typ. jag vill även påverka rp-n för andra så upplevelsen blir så bra som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill påverka rp-n för andra så upplevelsen blir så bra som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka