Einstein | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Einstein

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198963865090/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lincoln

Vad är ditt discord namn? Einstein#4700

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter John Åhl och är 21 år, John har ingen relation med sina föräldrar då hanns föräldrar är alkisar. hanns föräldrar kunde då inte ta hand om John så han fick bo hos en fosterfamilj. John har genom åren försökt hitta hanns föräldrar men har inte lyckats ännu. en dag meckade hanns fosterpappa med en bil, det var en lamborghini diablo för att vara exakt, John tyckte det såg kul ut och frågade då om han fick hjälpa till och de fick han (John var vid tillfället 11 år), varje dag efter skolan så sprang han hem för att hjälpa till med bilen och de var då intresset började ta fart. John sommarjobbade till och med på en verkstad.
han gick ur skolan med topp betyg. men han har aldrig fått ett jobb hos en verkstad eller bilsäljare för att han hade de svårt ett tag i livet då en av hanns närmaste vän Bill gick bort, hanns hjärta stannade och han dog på sjukhuset, han fick då ångest och (deprission-stav). än idag har John en dröm med att få jobba med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill försöka stärka communityn och göra rp-n roligare för alla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag diggar hur allt är styrt och ställt, bilarna är ett stort plus för mig, jobben är och så bra ställt. till sist tycker jag att staffsen gör ett bra jobb.

Hur hittade du Unive? jag kollade på en streamer som heter Cosmo_bt och jag tyckte servern såg bra ut så jag började spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna göra rp-n bra för mig och andra, skapa roliga senarion, vill även spela så realistiskt som möjligt. och att få ett fast jobb någonstans.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att spela så bra som möjligt efter alla regler och att få ett jobb som har med bilar att göra, och att ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nepp

mitt riktiga namn är måns
discord Lämp?#7929
födelsdag 2007 20 maj
karakter :
min karaktär heter david eriksson och är 21 år, John har ingen relation med sina föräldrar då hanns föräldrar är alkisar. hanns föräldrar kunde då inte ta hand om david så han fick bo hos en fosterfamilj. david har genom åren försökt hitta hanns föräldrar men har inte lyckats ännu. en dag meckade hanns fosterpappa med en bil, det var en saab för att vara exakt, david tyckte det såg kul ut och frågade då om han fick hjälpa till och de fick han (david var vid tillfället 11 år), varje dag efter skolan så sprang han hem för att hjälpa till med bilen och de var då intresset började ta fart. david sommarjobbade till och med på en verkstad.
han gick ur skolan med topp betyg. men han har aldrig fått ett jobb hos en verkstad eller bilsäljare för att han hade de svårt ett tag i livet då en av hanns närmaste vän Bill gick bort, hanns hjärta stannade och han dog på ålderhem, han fick då självmord tankar och (deprission-stav). än idag har david en dröm med att få jobba med bilar.
varför jag vill spela på unive: den e bra roleplaya skaffa vänner träffa nya folk
vad fick dig att hitta unive: jag kollade på en streamer
mål för att uppnå i'unive : att kunna göra rp-n bra för mig och andra, skapa roliga senarion, vill även spela så realistiskt som möjligt. och att få ett fast jobb någonstans.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nepp

Tillbaka