Nekad Einerstam | Medlem ansökning [wienerbrod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Einerstam

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/einerstam/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Einerstam#6254

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Mikael Zhardovsky föddes i Ryssland men blev utskickad ensam p.ga fattigdom. Då han i tidig ålder inte hade mycket pengar så ville han verkligen att sina barn skulle kunna få allt de pekade på. Han har under tiden tagit lågbetalda arbeten men söker ännu mer, legalt eller illegalt.

Mikael är riktigt skojfrisk och tar alla möjligheter han får. Han är även delvist besserwisser, då han tror sig kunna allt om allting. Han har stor kontrollbehov och behöver därför leta efter kontakter. Han försöker även framstå som rikare än vad han är, då han upplever att det höjer hans image.

Återsom om Micke väljer att arbeta lagligt eller om han går den kriminella vägen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Känner att jag skulle kunna vara en stor hjälp till att skapa RP-tillfällen som både jag och andra gynnas av. Känner att jag är erfaren av RP men kan ändå konstant bli bättre. Känns även som att det är ett trevligt community både in-game och OOC.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vad jag sett så har ni bra administration samt seriöst folk som styr de olika arbetena. Ständigt försvinner det folk och möjligheterna till arbeten är perfekt.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av Unive av en vän som jag spelat FiveM med tidigare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna skapa scenarion som både jag och andra upplever som seriösa och trevliga. Som tidigare sagt även förbättra min egna förmåga. Kunna utvecklas samt hjälpa till att utveckla andra för ett legitimt rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet är att satsa på arbete, antingen kriminellt eller lagligt beroende på de kontakter jag då får in-game. Det återstår att se när karaktären väl utvecklas in-game.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Endast på DayZ. DayZRP

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka